Gå til innhold

Skjermkort, og parabol (Canaldigital,Viasat)

nimka

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en ny PC. I den skal jeg ha et skjermort som den muligheten at jeg kan se på Premiere league (mens hun mor ser på Farmen). Jeg har i dag lagt en coaxkabel fra satelittdekoderen ned til kontoret hvor den nye pc'en skal stå. Hvilket skjermort , evn. annet utstyr trenger jeg?

Kjetil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-10-25 10:50, nimka skrev:

Quote:

On 2001-10-25 10:33, xonic skrev:

godt spørsmål, jeg har aldri hørt om noe sånt skjermkort.

Jeg ringte til Komplett. Det jeg trengte var et kort med TV-tuner.

ja der ser du...så ikke siste meldingen din jeg du...

Lenke til kommentar

Må ikke ha kabel hihi holder med antenne, men du har rett angående det med paraboldekoderen. Hvis du må bruke parabol for å få inne begge kanalene må nokk du og mor fortsatt krangle om rett på TV'en....

hihi kansje du har en kompis du kan besøke for å se premier leage? :wink:

[ Denne Melding var redigert av: Dipso på 2001-10-25 11:49 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-10-25 11:48, Dipso skrev:

Må ikke ha kabel hihi holder med antenne, men du har rett angående det med paraboldekoderen. Hvis du må bruke parabol for å få inne begge kanalene må nokk du og mor fortsatt krangle om rett på TV'en....

hihi kansje du har en kompis du kan besøke for å se premier leage? :wink:

[ Denne Melding var redigert av: Dipso på 2001-10-25 11:49 ]

Tror jeg går for ditt forslag. Men om det blir en rimeligere løsning, med tanke på at øl konsumet da vil øke, er en annen sak.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-10-25 10:10, nimka skrev:

Jeg skal kjøpe en ny PC. I den skal jeg ha et skjermort som den muligheten at jeg kan se på Premiere league (mens hun mor ser på Farmen). Kjetil

Går ikke farmen på TV2 da? Hva med å gå på elkjøp, expert el. å kjøpe en vanlig antenne til 45 kroner som tar inn TV2, NRK og TVnorge. Da kan han sitte å se på den, mens du sitter på parabolen.

-allyse

Lenke til kommentar

Hei Allyse

Jeg har bare et TV. For å spare utgifter til TV nr. 2, så tenke jeg at den nye PC'en kunne brukes til dette formålet. Du skriver at jeg kan kjøpe en antenne til 45 kroner. Hvor skal jeg i såfall plugge inn antennen? Kan et vanlig skjemkort lese TV signaler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...