pssh Skrevet 12. juli 2023 Del Skrevet 12. juli 2023 Hei, Er på utkikk etter en landeveissykkel. Har absolutt null peiling, så det er litt mye å velge mellom når jeg sjekker finn. Tenker alt mellom 5000-10000 ish. Noen som har tips til sykkel, eller hva man absolutt burde passe på? Lenke til kommentar
koots Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 I den prisgruppen der er det ikke så veldig mye mer å se etter enn at den fysisk passer deg, spesielt om du kjøper nytt. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Er i samme situasjon og prisnivå. Har skjønt at det er som koots sier. Finne sykkelen som passer for deg. Viktigste er en sykkel som er behagelig å bruke over tid. Å velge en med for aggresiv stiling kan fort blir tungt for nybegynnere. Velg heller en som har en litt mer oppreist stilling Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Jeg fant ut at en grussykkel passet meg personlig mer enn en landeveissykkel, da disse tåler mer ugjevnt terreng og røffere bruk. Disse skal også være rimeligere og mindre aggressiv stilling enn landeveissykkel. Lenke til kommentar
koots Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Jeg har selv "kun" en Gekko Flow GRV fra Anton Sport (som forøvrig kun kostet 8k for 5 år siden). Har i etterkant byttet dekkene med ordentlige landeveisdekk, satt på landeveispedaler og -sko og satt stemmet (styret) så lavt som mulig. Alt dette etter at jeg har funnet ut hva jeg bruker den til og ønsker fra den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå