JKJK Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Vurderer å kjøpe meg WLAN, men er usikker på om jeg skal gå for 54mbit eller 1mbit. Har for meg at det ikke er bakoverkompitabelt med hverandre? eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Vurderer å kjøpe meg WLAN, men er usikker på om jeg skal gå for 54mbit eller 1mbit. Har for meg at det ikke er bakoverkompitabelt med hverandre? eller tar jeg feil? Er (bakover)kompatibelt med hverandre, de 2 standardene du nevner, ja. Ettersom prisforskjellen på utstyret til 802.11b og 802.11g nærmest er null, så velg like gjerne g-versjonen pga hastighet og støtten for b-typen. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 14. januar 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
Arne Nåtedal Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Joda, de går sammen. Har du g-base vil g-klienter kjøre g-samband og b-klienter kjøre b. Har du derimot b-base vil ingen klienter kunne kjøre annet enn b. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå