Gå til innhold

Problemer med LG MP3 Spiller og Media Card

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for to år siden en LG MP3 Spiller, og har for et halvt år siden kjøpt et Multimedia Card. Dette har funket fint inntil nylig da jeg en dag skulle legge innpå noen MP3'er da programmet låste seg, og jeg måtte starte maskinen på nytt.

Dette har jeg hatt problemer med lenge ettersom MP3 spilleren min kjøpte jeg i England :dontgetit: og forhandleren sa at CD'en som fulgte med ville fungere med Win XP, det gjorde den men det viste seg jeg hadde feil drivere. Driverene jeg fikk var til en annen modell, og det er ikke drivere for min modell på deres internett side. Jeg har prøvd å sende mail til dem, men de har aldri svart.

Men over til problemet, da jeg startet programmet igjen var kortet stappfullt med filer på f.eks. -12773672376kb eller 16863642586kb store filer med navn som man finner på koreanske sider. Jeg får verken slettet filene eller formatert kortet da programmet bare slutter av, sikkert på grunn av feil drivere.

Er det noen som har hatt lignende problemer? Jeg er nå på skolen har ikke bilder eller husker ikke helt versjonen, men fikser det når jeg kommer hjem.

I tillegg så fikk jeg med et oppladbart batteri. Fungerte som bare det til nylig da jeg kan lade det i flere dager også varer det bare i en time, eller mindre. Er dette normalt for et batteri som er så gammelt, eller er det livstidsgaranti? Noen som vet hvor man får nye, evt. om man får nye?

Ady

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ikke så mange som hadde peiling her :(

Jeg fikk en kompis til å formatere kortet som var skadet på en Nokia 3650,men da ble alle filene om til -1kb store filer og hadde ingen navn, og fortsatt var det ikke mulig å bruke det.

Batteriet er også fortsatt ubrukelig (10-30 min brukstid)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...