CarinaE Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg synes de rommene virket litt "skumle"...tenkte på at hvis en "sitter" fast under der...føler at en ikke har noen særlig kontroll når en går rundt oppi der...men det er kanskje bare noe jeg følte når jeg var mindre, og lavere... Men ideen høres særs artig ut! Er vel sjelden noen tør å sette en slik idé ut i virkeligheten Lykke til! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Husker en gang nå jeg var liten at jeg og en kompis gravde oss ned, var umulig og se at det var noen der. Dæven å de skvatt de som kom oppi etterpå. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 nja, tror ikke at det går ann å sette seg fast på bunnen av et slikt ballrom, da ballene er så lette & stuff. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 du må putte et baseng inn på hybelen, et veeldig stort baseng. så flytter du en slags minihytte eller noe inni dit, og kan gjerne fikse en slags mekanisme, slik at det ikke kommer så mange baller inn dit etter at du har betalt mange mange tusen for baller, slik at hytta ikke vises. da kan du utenfor hytta sove i en akkurat passe stilling, og inni hytta, ligge sammenkrøllet på en dyne og "sørfe" på internett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er jeg kjip hvis jeg drar opp denne igjen? Er gira på å bygge ballrom, men er ikke så lett å finne noe på nette, er det noen som har gjort noe lignende ? Planen var å bygge et litt stort ballrom, med bardisk i ene hjørnet (poolbar), med barstoler i basenget osv ! Men om noen har vært borti noe sånt, eller veit hvor man får kjøpt baller hadde det vært konge! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er jeg kjip hvis jeg drar opp denne igjen? Er gira på å bygge ballrom, men er ikke så lett å finne noe på nette, er det noen som har gjort noe lignende ? Planen var å bygge et litt stort ballrom, med bardisk i ene hjørnet (poolbar), med barstoler i basenget osv ! Men om noen har vært borti noe sånt, eller veit hvor man får kjøpt baller hadde det vært konge! Tenk litt hygiene inni dette da. En gjeng fulle folk som velter, svetter og slever oppi disse ballene er langt fra deilig. Hvordan skal du vaske de? Men; om man bare tenker ideen hadde det jo vert amazing med eget ballrom. 1 Lenke til kommentar
krangel Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ha ballene i et slags baseng, med sluk i. Så kan du spyle dem rene og vannet renner ut. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Tenk litt hygiene inni dette da. En gjeng fulle folk som velter, svetter og slever oppi disse ballene er langt fra deilig. Hvordan skal du vaske de? Er det eigentleg nokon merkbar forskjell mellom fulle folk som gjer dette og små barn? Korleis vasker ikea og McDonalds ballane sine? Gjer dei det i det heile tatt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Tenk litt hygiene inni dette da. En gjeng fulle folk som velter, svetter og slever oppi disse ballene er langt fra deilig. Hvordan skal du vaske de? Er det eigentleg nokon merkbar forskjell mellom fulle folk som gjer dette og små barn? Korleis vasker ikea og McDonalds ballane sine? Gjer dei det i det heile tatt? Ganske sikker på at de blir desinfisert en gang i blandt... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Funker vel å kjøre de i vaskemaskin/oppvask maskin en gang i ny og ne ?=P eller spyle de i badekaret eller noe ? men uansett, veit om noe lignende som er ment for litt større unger, ikke typ ikea o.l Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Vil tro at det å bære dem ut i badekaret og vaske dem med litt Zalo eller klor vil fungere greit. Kan være tidkrevende. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Har nok med å holde mine 2 baller renslige jeg. Tenk hvor slitsomt det må være å vaske 1000+ baller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå