Oter Skrevet 10. juli 2023 Del Skrevet 10. juli 2023 har fått et merkelig problem,har tv gjennom altibox,når jeg ser på vanlige kanaler,så blir bildet borte etter ca 1min,ingen lyd/bilde. skifter jeg kanal,så kommer bilde/lyd tilbake,men etter 1 min,så blir det borte igjen,går jeg innpå amazon prime og streamer,så har jeg både bilde/lyd. noen som vet hva som kan være problemet her?har restartet både tv tuner,og hjemmesentral,samme problemet. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 10. juli 2023 Del Skrevet 10. juli 2023 Skjedde det bare plutselig? Bruker du egen ruter eller har satt inn en svitsj i hjemmenettet? Lenke til kommentar
Oter Skrevet 10. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2023 skjedde bare plutselig i kveld,bruker kun utstyret jeg har fått fra eidsiva/altibox Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 10. juli 2023 Del Skrevet 10. juli 2023 (endret) Tatt full reset? Hvilken dekoder er det? Endret 10. juli 2023 av plankeby Lenke til kommentar
Oter Skrevet 10. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2023 plankeby skrev (Akkurat nå): Full omstart av alt er utført? ja,av både tv tuner og hjemmesentral,det hjalp ikke Lenke til kommentar
Oter Skrevet 10. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2023 etter noen timer med irritasjon,så kom det i hvertfall opp melding på mine sider på altibox at det er bortfall av tv kanaler i mitt området,så da satser jeg på at det blir i orden igjen til i morgen,og at blodtrykket senker seg litt igjen ettervert Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 11. juli 2023 Del Skrevet 11. juli 2023 (endret) Oter skrev (11 timer siden): etter noen timer med irritasjon,så kom det i hvertfall opp melding på mine sider på altibox at det er bortfall av tv kanaler i mitt området,så da satser jeg på at det blir i orden igjen til i morgen,og at blodtrykket senker seg litt igjen ettervert Altibox er ikke alltid så flinke til å varsle om feil. Selv ikke på nettsiden sin. Av og til når man ringer eller chatter får man "vi er kjent med feil i ditt område". Altibox har sine stabilitetsutfordringer av og til. Alltid lurt å ta kontakt dit, når omstart av system ikke løser noe. Hadde veldig mye trøbbel med Altibox i en periode på 6 måneder. Desverre kan man ikke fritt velge leverandør. Endret 11. juli 2023 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå