VULPES ZERDA Skrevet 10. juli 2023 Del Skrevet 10. juli 2023 Mitt er Barcelona 🥰 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. juli 2023 Del Skrevet 10. juli 2023 Jeg har to Manchester Unitied og Viking FK Har du vært fan av Barca lenge? Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 10. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2023 Mr.Duklain skrev (12 minutter siden): Jeg har to Manchester Unitied og Viking FK Har du vært fan av Barca lenge? Siden midten av 2000 tallet, så ikke så veldig lenge 🙂 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. juli 2023 Del Skrevet 10. juli 2023 LaLuna skrev (1 time siden): Siden midten av 2000 tallet, så ikke så veldig lenge 🙂 Er jo en god stund siden det da Har vært fan av mine lag siden 1997 og 1998, men jeg er av litt eldre garde. 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 10. juli 2023 Del Skrevet 10. juli 2023 Chelsea FC, siden jeg var guttunge og de var i 2 div. Ogsaa Viking FK. 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 10. juli 2023 Del Skrevet 10. juli 2023 Entern skrev (3 minutter siden): HamKam Et gammelt storlag, som det er kjekt aa ha tilbake i Eliteserien igjen. Kule drakter. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 10. juli 2023 Del Skrevet 10. juli 2023 (endret) Jeg er vel gammel jeg også da som @Mr.Duklain påstår at han er...#35 Manchester United ❤️ Og av alle ting, helt siden jeg forelsket meg i United på 90-tallet, så har Wrexham og Luton vært to lag jeg holder med. Endret 10. juli 2023 av torbjornhb 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. juli 2023 Del Skrevet 10. juli 2023 Karltorbj skrev (8 minutter siden): Et gammelt storlag, som det er kjekt aa ha tilbake i Eliteserien igjen. Kule drakter. Ja 😀😀😀 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. august 2023 Del Skrevet 26. august 2023 Mannen med ljåen skrev (3 timer siden): Ozonlaget Knallsesong i 17/18 som endte med sølvtøy, men så ble laget lagt ned. Du må finne deg et nytt! Hva med Bilaget, Forslaget eller Asylgrunnlaget? 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. august 2023 Del Skrevet 26. august 2023 For alltid med hjertet i Follo ❤️ Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar (endret) Her hjemme så er det Start, og i England/utlandet er det Wolves som gjelder for min del. Ellers så har jeg alltid hatt sansen for AC Milan, husker hvor fantastisk gode de var under Arrigo Sacchi tilbake på 80 og tidlig 90-tall. Endret 6. januar av Joeal88 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar (endret) Liverpool. Også har jeg en viss affinitet for Tranmere på den andre siden av Mersey også. Og Start faktisk. Endret 7. januar av oOF Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Manchester United & Vålerenga, ikke akkurat mye å juble for i disse dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå