Diskusjon.no Skrevet 10. juli 2023 Del Skrevet 10. juli 2023 Kan gi opp mot 900 kilometer rekkevidde. Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. juli 2023 Del Skrevet 10. juli 2023 (endret) De som kjøper kinesiske biler i dagens politiske situasjon tar en sjanse. Jeg kan ikke gå inn på bilens kvaliteter uten å ha prøvd den, men deletilgang om Kina utsettes for sanksjoner i forbindelse med Ukraina/Russland eller Taiwan kan bli en utfordring. Finnes merkeforhandlere i Norge om fem år? Må du på eBay for å finne reservedeler, og montere dem selv? https://www.aftenbladet.no/forbruker/i/VPr7kV/magert-foerste-halvaar-for-de-kinesiske-bilmerkene Sitat Magert første halvår for de kinesiske bilmerkene Kun fire av hundre nye biler på norske veier i første halvår var kinesiske. En drøy halvvering fra året før. Det kinesiske merket som selger mest i Norge er MG, en rimelig bil. Målgruppen for dyrere biler kjøper tydeligvis ikke kinesisk for tiden. Jeg ser noen drosjer av merke Hongqui, og det er nok en flott bil til det bruket. Kunden får en positiv opplevelse når han blir hentet i en "Rolls Royce", og den er rimelig til å være luksusbil. Nå har det kommet så mange nye merker fra Kina at jeg lurer på om alle består i flere tiår, eller om dette bare er et eksperiment for å se hvilke merker som slår an i Norge, så kan resten legges ned. Endret 10. juli 2023 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå