Kenhten Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) Tailzo skrev (På 20.12.2023 den 19.18): Jeg sa nettopp at adaptoten aldri kom. Men kona åpna en pakke fra postkassa og lurte på hva i all verden dette er 😅 Stor takk til Tailzo. Jeg mottok adapteren min på torsdag. Inne i pakken var det ingen adapter men en slags nøkkelknipe e.l. Tailzo sendte sin adapter på torsdags kveld og jeg mottok den i dag. Nå er min Rog Ally i recovery modus. https://www.asus.com/support/FAQ/1048106/ Noen bilder.... Endret 30. desember 2023 av Kenhten 1 1 Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 30. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2023 Så bra alt ser ut til å fungere,@Kenhten. Det er digg å ha 2TB å fylle med Steam-, Gamepass-, Epic- og emulatorspill. Føles virkelig ut som jeg får brukt Rog Ally fullt ut. 😀 Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) Alt fungerer 👍 Men det tok vanvittig lang tid å få alt installert og oppdatert. Har installert EmuDeck og nå installerer jeg Steam spill. Starter med Halo Master Chief Collection som jeg kjøpte på Steam Sale. Nå får jeg sikkert nesten alt av spill inn på Ally'en. Hadde nesten 1.9TB ledig kapasitet etter Windows, software og oppdateringer var ferdig installert. Cloud Sync med Google Drive kontoen er ordnet. Nå kan jeg bytte mellom PCer og Ally'en på Wii, WiiU, PS2, PS3 og Switch spill. Endret 30. desember 2023 av Kenhten Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Fikk installert alt. Tok en reboot og når jeg logget inn var det kun er svart skjerm. Fikk opp Task Manager. Avinstallerte EmuDeck. Ingenting fungerte. Tok en recovery og installerte alt igjen. Da satt jeg igjen med kun Windows 11, ikke noe Armory Crate... Åååå... Windows 😞 Derfor er Steam Deck bedre, det er konsoll og ikke en PC. Alle gode ting er tre... prøver igjen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) 5 minutes ago, Kenhten said: Fikk installert alt. Tok en reboot og når jeg logget inn var det kun er svart skjerm. Fikk opp Task Manager. Avinstallerte EmuDeck. Ingenting fungerte. Tok en recovery og installerte alt igjen. Da satt jeg igjen med kun Windows 11, ikke noe Armory Crate... Åååå... Windows 😞 Derfor er Steam Deck bedre, det er konsoll og ikke en PC. Alle gode ting er tre... prøver igjen. Kan jo installere SteamOS på Allyen og Og Armory Crate er vel bare å installere fra internett? Kan forøvrig installere Windows på Steam Deck og. Er jo bare opperativsystemet som er forsjellen. Jeg ville nok gjort det på Steam Deck for å slippe å være så låst til Steam.. Endret 31. desember 2023 av Complexity Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Trur ikke de har fått det til ennå. Det er en del bugs. ChimeraOS eller Nobara Linux hadde vært kjekt. Vet ikke hva som skjedde. Har bare klikket videre mens jeg har sett på film sammen med ungene. Et aller annet har jeg gjort feil. Jeg er sikker på at det svarte skjermen hadde noe med EmuDeck. Jeg glemte å forandre noe permission greier på noen filer. Derfor prøvde jeg å avinstallere EmuDeck. Glemte dette mens jeg installerte Steam spill. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 Kenhten skrev (27 minutter siden): Trur ikke de har fått det til ennå. Det er en del bugs. ChimeraOS eller Nobara Linux hadde vært kjekt. Vet ikke hva som skjedde. Har bare klikket videre mens jeg har sett på film sammen med ungene. Et aller annet har jeg gjort feil. Jeg er sikker på at det svarte skjermen hadde noe med EmuDeck. Jeg glemte å forandre noe permission greier på noen filer. Derfor prøvde jeg å avinstallere EmuDeck. Glemte dette mens jeg installerte Steam spill. Håper det ordner seg for deg! Godt nyttår og vi får håpe 2024 vil by på mange nye kule håndholdte dingser 😅 Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Nettopp ferdig. Alt ser bra ut. Skal oppdate alt og ta back up. Det blir dingser i 2024 😁 Powkiddy RGB30 er bestilt. Retroid Pocket 4 Pro vurderes. Steam Deck OLED vil jeg ha men kjøper ikke til scalper priser. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Da har man fått sendt inn RMA og kjører backup av disken. Veldig greit at den har vanlig bios. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar 5990 for Z1 Exteme hos power nå. https://www.power.no/gaming/pc-og-tilbehoer/haandholdt-gaming-pc/asus-rog-ally-512-gb-haandholdt-konsoll/p-2212135/?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Complexity skrev (11 minutter siden): 5990 for Z1 Exteme hos power nå. https://www.power.no/gaming/pc-og-tilbehoer/haandholdt-gaming-pc/asus-rog-ally-512-gb-haandholdt-konsoll/p-2212135/?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc Billigere å kjøpe ny enn å plukke opp en (pent) brukt på Finn. Virker som det er mange som gikk på en smell og kjøpte denne ut fra "den ser kul ut", og endte opp med å aldri bruke den. Det ligger mange Ally og Steam Deck på Finn nå ... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Complexity skrev (29 minutter siden): 5990 for Z1 Exteme hos power nå. https://www.power.no/gaming/pc-og-tilbehoer/haandholdt-gaming-pc/asus-rog-ally-512-gb-haandholdt-konsoll/p-2212135/?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc Tør å gjette prisrobot-feil. At den ikke har klart å skille på Z1 og Z1 Extreme varianten. Siden vanlige Z1 og går for samme pris. Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Må være prisfeil. Dumt at begge modellene heter det samme. Z1 modellen skulle aldri vært laget. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Kenhten skrev (6 minutter siden): Må være prisfeil. Dumt at begge modellene heter det samme. Z1 modellen skulle aldri vært laget. Kan ikke forstå noe annet nei, black friday tilbudet på Z1E var vel 6.990,-. Legger merke til at Elkjøp endret prisen på Z1 og etter det så endret Power på både Z1 og Z1E samtidig. Var tilfeldigvis og sammenliknet priser i diskusjon med en venn da det skjedde. Oppfrisket siden og brått gikk den fra 7.490,- til 5.990,- (Elkjøp har fortsatt Z1E til 7.490,-). Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Tok kontakt med kundeservice. Jeg var ikke den første som hadde spurt om dette var riktig pris😆 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar 6 minutes ago, Kenhten said: Tok kontakt med kundeservice. Jeg var ikke den første som hadde spurt om dette var riktig pris😆 Men var det riktig pris? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar 4 minutes ago, Complexity said: Men var det riktig pris? Hvis du finner frem begge versjonene, ser du at prisen er riktig. Og lik. Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Han visste ikke. Det er mye PC for pengene. En passende dokkingstasjon så har man er grei PC. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar (endret) Der var prisen justert opp igjen. Garantert en prisrobot bug 😅 Endret 9. januar av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Noen som fikk kjøpt til den prisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå