Evil-Duck Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Complexity skrev (1 minutt siden): Latterlig fint PC kabinett du har om det er det vi ser i bakrunnen. Når det gjelder powerbanks til ally så burde man se etter noen som kansje lever mere enn 60W som den krever. Jeg har en powerbank jeg ikke husker navnet på akkurat nå men kjøpte den på elkjøp da den skulle levere 60W - noe den klarer i kansje 10 minutter før den gir opp å levere så mye effekt, Og når den gir opp (og fortsatt er halvfull) vill ikke allyen har noe med den å gjøre lenger.. Men når jeg spiller på lavere watt så hjelper den godt på, dog ikke så snop som denne ankern. PC kabinett ja, Fractal North, litt mer voksent en disse rainbow puke glass kabinettene som ungdommen liker 😅 Anker Nano saken der levere 30 watt så fungerer ikke som noe annet enn en liten batterilevetidforlenger , ikke opplevd at allyen har avvist den så langt, men bruker den så og si utelukket på 15 watt (performance) modusen om den ikke er tilkoblet strøm, da den sluker unna batteriet på en halvtime på turbo/30 watt. Når jeg er på tur med den pakker jeg med meg Anker Prime powerbanken som klarer 140 watt per port (max 250 watt totalt) så der har en litt mer headroom. 1 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar 18 hours ago, Evil-Duck said: En Anker 545 Nano festet med borrelås til standen på casen. Hvilken stand er det du bruker? Jeg har bare papp-standen som fulgte med Ally'en, og den er ikke særlig tilfredsstillende. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar tingo skrev (4 minutter siden): Hvilken stand er det du bruker? Jeg har bare papp-standen som fulgte med Ally'en, og den er ikke særlig tilfredsstillende. Dbrand killswitch casen har en kjekk fot innebygd. Ikke så estetisk vakkert med den borrelåsen, men er ikke så fin på det Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 2. februar Forfatter Del Skrevet 2. februar Tailzo skrev (På 5.8.2023 den 7.32): Jeg kjøpte en usb docking. Den fungerer fint, men når jeg skal bruke ekstern kontroller, virker det som kontrolleren blir oppfattet som "port 2". Det er litt kjedelig. Jeg bruker en jseaux docking når jeg vil ha Asus Rog Ally på TVen. Men det har vært en stund siden sist. Fremdeles grei til å lade + få flere tilgjengelige usb-porter. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar endte opp med å bare printe en stand så lenge 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet søndag kl 22:57 Del Skrevet søndag kl 22:57 Noen som vet om en dokkingstasjon som fungerer til Rog Ally X og som er å få tak i he ri Norge? Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet mandag kl 14:19 Forfatter Del Skrevet mandag kl 14:19 Windoge skrev (15 timer siden): Noen som vet om en dokkingstasjon som fungerer til Rog Ally X og som er å få tak i he ri Norge? Jeg kan ta feil, men norske butikker ser ut til å kun selge slike: https://www.komplettbedrift.no/product/1246474/hjem-fritid/gaming/spillutstyr/tilbehoer/asus-rog-ally-gaming-charger-dock Jeg kjøpte min fra jseaux, men den blir ikke solgt i norge. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) On 2/16/2025 at 11:57 PM, Windoge said: Noen som vet om en dokkingstasjon som fungerer til Rog Ally X og som er å få tak i he ri Norge? Alle fungerer vel? Må vel ha en som leverer mere enn 60watt for å få full ytelse eneste, men mange har jo bare usb-c input så du bruker jo bare orginal lader da omså. funker fint i windows på min ally (non-x) med de jeg har testet. Har også en pc skjerm med usb-c input og plugger jeg den i allyen får jeg også bilde med en gang. Kjører dog windows på min. Mulig det er litt mere knot i linux. Endret 12 timer siden av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå