:utakt Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Kenhten skrev (33 minutter siden): Tilbakestiller den ene Ally'en nå. Den ble solgt nå nettopp 🙂 Hva skal man kjøpe nå? 🫣 Har du MSI Claw? 😁 Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august (endret) Vet ikke om Bazzite utviklerne gidder å prøve seg på den. Kunne prøvd å solgt den andre Ally'en og ventet til Black Friday for å se om Ally X kommer på tilbud. Fikk bud på 3000kr og 3500kr. Endte opp med å selge den til ønsket pris. 4750kr. Betalte under 4k for den. Men jeg gir med 2 par 3d printede grep og originale ROG vesken. I tillegg lot jeg kjøper velge mellom original lader eller gaming charger. Det ingen slitasje på stikkene eller noe annet. Har kun brukt den til å installere diverse OS og prøve spill. Endret 31. august av Kenhten 1 Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 1. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september Kenhten skrev (11 timer siden): Tilbakestiller den ene Ally'en nå. Den ble solgt nå nettopp 🙂 Hva skal man kjøpe nå? 🫣 Hva tenker du at du mangler? Av håndholdte PCer har du vel det beste av det beste allerede 😅 Hvilken av dem bruker du mest? Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 1. september Rapporter Del Skrevet 1. september Har brukt den Allyen jeg kjøpte først mest. Har brukt Steam Decken til Mario Wonder. Men siden jeg sitter foran PCen så bruker jeg den mest. Skal jeg spille et spill som ser fantastisk ut så spiller jeg det på PCen. Skal ikke kjøpe noe mer. Har nok. Kommer Ally X på skikkelig supertilbud så skal jeg vurdere det. Evt. Steam Deck 2 når/hvis den kommer en gang i fremtiden. Nå har jeg tatt en recovery for å sjekke at alt fungerer og nå er jeg ferdig med andre recovery for å gjøre den klar for neste eier. Håper det er siste gang jeg gjør noe slikt. 1 Lenke til kommentar
eintotre Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september https://videocardz.com/newz/msis-claw-8-ai-gaming-handheld-powered-by-intels-lunar-lake-is-set-to-launch-in-2025 Litt nyheter om den kommende MSI Claw 8 ai+. Launch blir ikke før 2025. Skjermen blir 16:10, ikke 16:9 som ble meldt i Juni. Hvis Intel klarer å lever ytelsen og effektiviteten de melder kan dette bli en svært spennende handheld. 1 Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Spennende men samtidig ikke. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Om man skulle kjøpe seg en håndholdt spillmaskin for og teste ut Bazzite, HoloISO og hva nå alternativene heter uten å bruke altfor mye penger, hvilken burde man skaffe da? Steam Deck / Steam Deck OLED kjører vel "originalen", så der er det vel ingen vits? Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 4. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september tingo skrev (5 minutter siden): Om man skulle kjøpe seg en håndholdt spillmaskin for og teste ut Bazzite, HoloISO og hva nå alternativene heter uten å bruke altfor mye penger, hvilken burde man skaffe da? Steam Deck / Steam Deck OLED kjører vel "originalen", så der er det vel ingen vits? @Kenhten fant noen billige Asus Rog Ally på finn.no for litt siden. Hvis 5000 kroner er en grei pris for deg, kjøp en rog ally og installere Bazzite. Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september (endret) Solgte nettopp min test håndholdte for 4750kr. En Ally. Du kan kjøre Bazzite etc på en vanlig PC også. Jeg bruker Bazzite fast på både Asus Rog Ally og Lenovo Legion Go. Vet ikke om det er noen som bruker HoloISO. De fleste bruker Bazzite eller ChimeraOS. Endret 4. september av Kenhten Lenke til kommentar
tingo Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september (endret) den lokale Power-butikken hadde noen Ally'er for 5821.- så da ble det en slik. Endret 4. september av tingo rettet en skrivefeil 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Acer vil visst være med på leken også. Du får rydde plass i hylla til en til, @Kenhten https://www.acer.com/us-en/handheld-gaming/nitro-handheld-gaming/nitro-blaze-7 1 Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september 🫣 Får klare meg med det jeg har. Må slutte å leke med dem og heller spille på dem. Men det er moro med nye ting. Skal holde meg til å se reviews på Youtube, ikke kjøpe. Fikk pengene for CPU, GPU og Ally i dag. 6k ekstra på konto Måtte dessverre kaste en av de retro håndholdte i dag, R36S saken. Koblet den til en defekt lader. Tok nesten fyr. Glad jeg ikke koblet telefonen til den. Var usikker på om det var den eller laderen så jeg prøvde laderen på en billig Osmo Action Cam lader, den røyk den også. Endte opp med å kjøpe en ny lader på elkjøp. Kommer ikke til å savne noe av det som ble ødelagt, bortsett fra laderen som egentlig var en PSU til en miniPC. Skulle sikkert ikke vært brukt som lader uansett. getmechanism.com har mye kult til disse håndholdte mm. Den puta som Retro Game Corps hadde review av forrige uke ser utrolig behagelig ut. Har tidligere gjort om på Allymate som jeg lastet ned derfra. Nå har jeg bestilt alt av hardware fra Aliexpress til å lage resten av delene. Skruer, gjengeinnsats, teip, fjær osv. Alle STL filene er lastet ned. Blir et morsomt prosjekt. Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september tingo skrev (20 timer siden): den lokale Power-butikken hadde noen Ally'er for 5821.- så da ble det en slik. Var innom nå. Det er Z1 versjonene du kjøpte? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september 3 hours ago, Kenhten said: Var innom nå. Det er Z1 versjonene du kjøpte? Ja. Hvilke andre versjoner finnes? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september (endret) tingo skrev (20 minutter siden): Ja. Hvilke andre versjoner finnes? Det finnes en "Z1 Extreme" også. Bedre ytelse, men maskinen ellers er lik, såvidt jeg vet. Endret 5. september av :utakt Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september https://www.cpu-monkey.com/en/compare_cpu-amd_ryzen_z1-vs-amd_ryzen_z1_extreme Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Nå fikk jeg veldig lyst på den puta RetroGameCorps hadde video om. Spilte Creaks i 2-2.5t med Legion Go. Ble litt slitsomt. Hele grunnen til at jeg ventet til i fjor høst med å kjøpe en håndholdt var pga Legion Go. Ventet til testene kom ut. Da den ike var noe og folk foretrakk Ally så ble det Ally. Men jeg liker Legion Go meget godt. Mye av det er pga de grepene jeg printet ut og pga Bazzite. Den skjermen er utrolig digg. Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september https://www.playtron.one/ Blir spennende å se hvor dette går... 1 Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 13. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september Kenhten skrev (15 minutter siden): https://www.playtron.one/ Blir spennende å se hvor dette går... Ja, veldig spennende. Artig at det ser ut til å bli flere og flere alternativer til Windows når det gjelder gaming på PC 🙂 Lenke til kommentar
Kalle Klo Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Dette er farlig for Microsoft. Hvis man kan kjøre spill (og da sannsynligvis de fleste andre Windows applikasjoner) på Linux, da er det mange som kommer til å hoppe vekk. Microsoft bruker mesteparten av energien sin på ting folk egentlig ikke vil ha - AI, spyware, evige UX-forandringer uten mål og mening. Drømmen hadde vært en stabil Windows 10-aktig opplevelse (kanskje til og med rydde opp i litt UX-rusk), ingen spyware, reklame og annen skit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå