Complexity Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november 3 hours ago, :utakt said: Det står vel i grunnen mellom Rog Ally og Steam Deck. Begge er sikkert mer enn gode nok, spillene er ikke helt siste nytt. Fordelen med G Cloud er jo at batteriet holder en liten evighet. Det føles råflott å betale ti lapper for Ally X, men samtidig kommer jeg til å irritere meg altfor mye hvis jeg må lade en maskin nesten hver gang jeg skal bruke den. Steam Deck er kanskje det beste valget per nå.. Men den ser så gigantisk ut på bilder 😅 Streaming på Rog Ally bruker lite strøm da du kan bruke den i 10W mode da. Litt krevende spill krever 15W mode og da har du kansje rundt 2 timer gaming. Skikkelig krevende spill (om du ikke vil ha grafikken på low) så må du kjøre i 25W mode og da har du kansje 3 kvarter - 1 time med gaming fra fult til tomt. Samt en del viftestøy.. Man burde jo helst ikke lade batteriet over 80% når den ligger ubrukt for å ikke ødelegge batteriet så når man plukker den opp har den ofte ikke mere enn så tilgjengelig med mindre man planlegger før gaming. En powerbank til par hundrelapper kan gi deg en halvtime-time mere men du må kjøpe en som kan levere minst 60W for å holde ytelsen oppe. Jeg har en gamingpc og xbox men er omtrent bare Allyen jeg spiller på. Det å kunne fyre noe opp mens man ligger på sofaen og halvser en teit serie med dama så hun er happy er høyt verdt for min del. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Rog Ally på tilbud hos de fleste aktørene nå. Litt fristende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå