Kristoffer Bruge Skrevet 9. juli 2023 Del Skrevet 9. juli 2023 Hei vi har kjøpt en russebuss med taklast på 2 tonn som står i vognkortet, Vi har veldig lyst til å ha noen få høyttalere på taket, men er usikker på om vi får lov. Veit det er mye regler rundt dette temaet, men har vært veldig vanskelig å finne noe informasjon om det var lovlig eller ikke! Må man ha krone på bussen for å få lov til å ha det eller går det uten? Vist noen har noe som kan hjelpe meg så hadde jeg vært utrolig glad Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 9. juli 2023 Del Skrevet 9. juli 2023 Hva med styrtregn? Og med tanke på kyr og folk, pipipper og vovvover er svaret NEI Passerende russebusser med innendørs høyttalere kan allerede høres 500-700 meter unna, så hva er poenget? 4 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 9. juli 2023 Del Skrevet 9. juli 2023 Kristoffer Bruge skrev (2 timer siden): Hei vi har kjøpt en russebuss med taklast på 2 tonn som står i vognkortet, Vi har veldig lyst til å ha noen få høyttalere på taket, men er usikker på om vi får lov. Veit det er mye regler rundt dette temaet, men har vært veldig vanskelig å finne noe informasjon om det var lovlig eller ikke! Må man ha krone på bussen for å få lov til å ha det eller går det uten? Vist noen har noe som kan hjelpe meg så hadde jeg vært utrolig glad Eneste trygge dere gjør er å kontakte SVV. De er de eneste sikre til å svare dette. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. juli 2023 Del Skrevet 9. juli 2023 https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjop-og-salg/russ/ombygging/ombygging-av-russebusser/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå