Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hei russebussen vår har godkjent taklast, betyr dette at vi kan ha høyttalere på taket.


Anbefalte innlegg

Hei vi har kjøpt en russebuss med taklast på 2 tonn som står i vognkortet, Vi har veldig lyst til å ha noen få høyttalere på taket, men er usikker på om vi får lov. Veit det er mye regler rundt dette temaet, men har vært veldig vanskelig å finne noe informasjon om det var lovlig eller ikke! Må man ha krone på bussen for å få lov til å ha det eller går det uten? Vist noen har noe som kan hjelpe meg så hadde jeg vært utrolig glad :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kristoffer Bruge skrev (2 timer siden):

Hei vi har kjøpt en russebuss med taklast på 2 tonn som står i vognkortet, Vi har veldig lyst til å ha noen få høyttalere på taket, men er usikker på om vi får lov. Veit det er mye regler rundt dette temaet, men har vært veldig vanskelig å finne noe informasjon om det var lovlig eller ikke! Må man ha krone på bussen for å få lov til å ha det eller går det uten? Vist noen har noe som kan hjelpe meg så hadde jeg vært utrolig glad :)

Eneste trygge dere gjør er å kontakte SVV. De er de eneste sikre til å svare dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...