Yessmann Skrevet 9. juli 2023 Del Skrevet 9. juli 2023 Jeg har i lang tid kjøpt den utmerkede svenske kaffen Arvid Nordquist Festivita. Nå er den blitt umulig å få tak i fordi Arvid Nordquist har lagt ned sin webshop. De viser til Europris og Oda for å få tak i kaffen. Vei, førstnevnte fører ikke Festivita-varianten jeg vil ha, mens Oda (som fører Festivita) ikke leverer i mitt område. Så da er det passelig håpløst 😞 Men lurer på om det finnes noen svenske nettbutikken for mat som sender til Norge? Noen som vet om noen? Lenke til kommentar
kote Skrevet 9. juli 2023 Del Skrevet 9. juli 2023 Har du prøvt å spørre Europris-butikken om de kan bestille Festivita for deg, gjennom sin leverandør? Alle butikker kan bestille andre varer enn det de har i butikkhyllene. Lenke til kommentar
Yessmann Skrevet 9. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2023 kote skrev (20 minutter siden): Har du prøvt å spørre Europris-butikken om de kan bestille Festivita for deg, gjennom sin leverandør? Alle butikker kan bestille andre varer enn det de har i butikkhyllene. Nei, men det kan jeg prøve. Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå