Gå til innhold

Den svenske regjeringen vurderer lovendring for å stanse koranbrenning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Abigor skrev (10 minutter siden):

  

Ånei, de er langt fra klin like. Det er vesensforskjeller i religioner som gjør fundamentale endringer i handlinger til religiøse. For eksempel vil kristne bli ledet til å tro at menneskets verdi starter allerede ved unnfangelse (zygote). En konsekvens av det er at abortklinikker blir bombet. Muslimer bryr seg ikke, for islam sier noe ganske annet, nemlig at menneskets verdi starter etter 120 dager. Så de har ingen problem med abort (før den grensen).

Selv om religioner er forskjellige gjør ikke det dem like 😜Det er en seiglivet myte at alt må være likt.

Noe som forresten er en av grunnene til at befolkningen k Midt-Østen ikke er vesentlig mørkere enn den er.

Siden barna svarte slavekvinner fikk (stort sett pga voldtekt) ble drept.

Hva med mannlige slaver da lurer man kanskje på? Kastrert.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm
Entern skrev (2 minutter siden):

Noe som forresten er en av grunnene til at befolkningen k Midt-Østen ikke er vesentlig mørkere enn den er.

Siden barna svarte slavekvinner fikk (stort sett pga voldtekt) ble drept.

Hva med mannlige slaver da lurer man kanskje på? Kastrert.

Say what?

Mest usammenhengende jeg har lest så langt i år.

Kan du vennligst redigere innlegget ditt slik at det er lesbart?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm

Da er det leggetid.

Islam, kristendom. Spiller ingen rolle, like tullete begge deler - leser en eldgammel tullebok og tror på det som står der.

Men jeg er likevel inneforstått med at religion er noe man må akseptere at man har i vårt samfunn og at man kommer ingen vei med å være hatefull mot hverken det ene eller det andre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm
Abigor skrev (Akkurat nå):

Det spiller enorm rolle om du driver en abortklinikk eller ikke.

Jeg dømmer deg ikke for at du er religiøs :)

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Bugle said:

Men jeg er likevel inneforstått med at religion er noe man må akseptere at man har i vårt samfunn og at man kommer ingen vei med å være hatefull mot hverken det ene eller det andre :)

Jeg tenker at de som har lyst til å være snille og bøye seg gjør det, også får de som setter pris på å skjende religiøse symboler fortsette å gjøre det. Men jeg blir jævla provosert når noen kommer og sier at musikken jeg hører på bør bli forbudt!

Jeg er inneforstått med at blasfemi og koranbrenning er noe man må akseptere at man har i vårt samfunn og at man kommer ingen vei med å være krenka.

Endret av Abigor
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm
Abigor skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at de som har lyst til å være snille og bøye seg gjør det, også får de som setter pris på å skjende religiøse symboler fortsette å gjøre det. Men jeg blir jævla krenka når noen kommer og sier at musikken jeg hører på bør bli forbudt!

Det handler mer om å plante bena på jorda og se hva som gangner seg selv og resten, og hvilke kamper man skal ta.

Å brenne alt kruttet på en gang er aldri smart.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm
Entern skrev (1 minutt siden):

Kom an 🙄

"

Noe som forresten er en av grunnene til at befolkningen k Midt-Østen ikke er vesentlig mørkere enn den er.

Siden barna svarte slavekvinner fikk (stort sett pga voldtekt) ble drept.

Hva med mannlige slaver da lurer man kanskje på? Kastrert."

Leste det en gang til. Skjønner ikke hva du skriver.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm
Abigor skrev (Akkurat nå):

Det som gagner meg best er blasfemi.

Joda, om det gir deg en bedre dag, for all del.

Men verden blir ikke bedre av å snakke nedlatende om andre, fordi de tror på noe du ikke tror på.

Din lille skapmuslim :)

Lenke til kommentar
Abigor skrev (9 timer siden):

Isåfall burde kristendommen vært på sitt aller sterkeste nå 🤣 For fy faen så mye hat og blasfemi har vi aldri hatt noe sted eller tid.

Den har vel sjelden vært mer ekstrem ? Vi ser jo hvordan amerikanske kristenfundamentalister er nå, sterkt påvirket av russiske trollfabrikker selvsagt. Personlig vil jeg vel påstå at blasfemi først å fremst blir en personlig krenkelse på saklig kritikk, å det er lite hat involvert, da mange blir krenket av den minste lille ting. Hatet som blir produsert av religion derimot påvirker oss alle på den ene eller andre måten, islam og kristendom, same shit different name, eneste forskjellen er at vi har greid å temme religionene våre ved å stappe ganske store pengesummer ned i lommene deres via skattekrona. Religion vil alltid være en trussel mot vår frihet. 

 

Kirkebrann lyset var utsolgt 😣

Endret av skaftetryne32
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...