hårreheite Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Min far har en litt eldre PC (for å si det sånn) med Win 98. Når han nå starte maskinen kommer oppstartsmenyen opp. Dersom han ikke velger i hvilket modus han vil starte oppi, starter den i "vanlig" modus etter 30 sek nedtelling. Har i senere versjoner av Windows sett at man kan "stille bort" denne menyen under egenskaper på Min datamaskin. Noen som har tips om hva jeg kan gjøre for å slippe at denne oppstartsmenyen kommer opp i denne Windows versjonen? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Den menyen kommer vel opp kun viss windows har vært avsluttet på feil måte. Det er iallefall da den har brukt å dukke opp hos meg. Lenke til kommentar
hårreheite Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Den menyen kommer vel opp kun viss windows har vært avsluttet på feil måte. Det er iallefall da den har brukt å dukke opp hos meg. Akkurat det som er så rart. Windows blir avsluttet riktig, men likevel kommer oppstartsmenyen hver gang Windows starter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå