Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

"Hei, mitt navn er <navn> og jeg er avhengig... Av mat"

Gjest a06dd...d34

Anbefalte innlegg

Gjest 3cfe8...4c4

Det er en grunn til at kalorier inn og kalorier ut, dietter, slankeoperasjoner, piller mm kun virker en kort periode hvor man ofte går opp i vekt etterpå. Det er feil sted å begynne. 

Det handler mer om psyken og hormoner. Ville heller jobbet med dette først. Ikke bare tar man tak i kjernen til problemet, men vektnedgang blir langt enklere, effektivt og langvarig. 

Anonymous poster hash: 3cfe8...4c4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke lest gjennom alle innspill her, har kun lest trådskaper sitt innlegg

først og fremst må det sies at det å gå ned i vekt, endre kosthold, endre livsstil og satse på helse er utrolig vanskelig. Det krever ekstremt med viljestyrke og også en del basis kunnskap om det å endre seg slik.

leser at du føler at junk food og skjennerelt sukker hjelper deg med angst og depresjon, da burde du prøve en uke uten noen form for sukker (karbohydrater) 

da får du virkelig kjenne på hva som hjelper på angst og deppresjon, snakker av egen erfaring. 

jeg slet veldig med å gå ned og la være å overspise. Så begynte jeg på keto kosthold, med den kosten mister en matfølese og mye lettere å leve skjennerelt 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...