koks Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Japs, da bestiller jeg vel snart tenker jeg, men må jo forhøre meg med ekspertgruppen først Den er omtrent på budsjettet nå, så om noe vesentlig dyrere anbefales, bør noe av det som er her gå. Epox EP-8RDA+ AMD Barton 2500+ (vil 2800+ være et bedre valg her btw?) Samsung SP1614N 160GB (8Mb) TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack (2 matched 512 CL2.5 brikker) PowerColor Radeon 9800 Pro 128MB DDR Asetek WaterChill CPU/GPU/Chipset sett Filter m/monteringsramme, 120mm (viftefilter, Microplex) MIST 350W PSU m/12cm vifte innvendig (Microplex) Sunbeam HD-silencer (Microplex) Tastatur, mus, kabinett, skjerm har jeg fra før av. Har også et lydkort. Noen glupe tips? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Kanskje et Abit NF7-S v.2.0 eller kanskje du skal prøve det nye AN7? Personlig ville jeg valgt en XP 2500+, kanskje også mere oc-villig ram? Men stort sett synes jeg det ser helt greit ut Forresten, bytt hd til en Seagate eller WD kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå