frohmage Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 bzzlink skrev (2 timer siden): Jeg anser følgende el biler som konkurrenter til Model S/X, men de er tildels betydelig dyrere. Ja det er rart det der, at de tyske er dyrere. Kanskje de faktisk ikke er i samme segment, som du (og mange Tesla-eiere) ser for dere? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 frohmage skrev (4 timer siden): Ja det er rart det der, at de tyske er dyrere. Kanskje de faktisk ikke er i samme segment, som du (og mange Tesla-eiere) ser for dere? Helt sant, de er i en helt annen klasse når en ser på fart og spenning. Plaid er på nivå med superbiler, det er ikke de nevnte bilene. Så er det jo dette med interiør, Tesla kjører ett kjedeligere typisk amerikansk interiør uten noe super luksus i motsetning til noen av de nevnte bilene. De er absolutt langt i fra like på alle områder. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Salvesen. skrev (2 timer siden): Så er det jo dette med interiør Noen vil jo påstå at det er mer enn interiøret som skiller, men selv synes jeg Tesla gir mye bil for penga. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Har sett begge disse videoene flere ganger og følger Misha ganske mye. Jeg syns fortsatt pledd-bilen får powerlimit ganske fort. Er dette by-design eller hva er greia? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå