Domino Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Etter å ha mottat klager fra naboer har jeg funnet ut at jeg virkelig trenger et trådløst headset til hjemmekino. Helst et som mer eller mindre klarer å emulere surround. Noen anbefalinger? Har ikke lyst til å bruke en formue på dette. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 klarer aldri å gjenskape den samma lyden vet ikke helt om jeg ville gått for trådløst headsett. hvor mye penger er du villig til å legge i headsettet? ta en titt på KOSS eller senneiser (tror det skrives sånn) lykke til vertfall Lenke til kommentar
Domino Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Eneste jeg finner på nett er hos elkjøp faktisk. To phillips og en sennheiser, men sistnevnte er rimelig dyr.. Noen erfaringer fra disse eller lignende phillips headset? Lenke til kommentar
Domino Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Mente hardware tidligere testet et surround headset, men dette finner jeg ikke noe om. Noen som vet hvor artikkelen har gjemt seg? Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Kanskje denne du mente? Zalman ZMRS6F Lenke til kommentar
Domino Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Yess, der er de.. takker og bukker.. Dog litt usikker på om jeg faktisk får brukt disse på forsterkeren min, og de var jo ikke trådløse =( Får kanskje satse på vanlig trådløse headset. Tar da fortsatt imot anbefalinger av headset og webshops som selger dem Lenke til kommentar
Selle Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Kansje disse er noe for deg? Vet ikke va de koster, men tipper de er dyre. Dessuten er det innfrarød, så du må ha klar sikt til boksen. Endret 14. januar 2004 av Selle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå