Spillredaksjonen Skrevet 3. juli 2023 Del Skrevet 3. juli 2023 Selskapet bak Gollum-spillet gir opp spillutvikling Daedalics neste Ringenes herre-spill kanselleres og alt fokus flyttes over på utgiversiden. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 3. juli 2023 Del Skrevet 3. juli 2023 Like greit etter den fiaskoen Lenke til kommentar
Eplebit Skrevet 3. juli 2023 Del Skrevet 3. juli 2023 Dette er trist. De har gitt ut en drøss gode pek-og-klikk-eventyr som jeg har kost meg med, samt at jeg hadde det mye gøy med Blackguards-serien deres. 3 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 4. juli 2023 Del Skrevet 4. juli 2023 Eplebit skrev: Dette er trist. De har gitt ut en drøss gode pek-og-klikk-eventyr som jeg har kost meg med, samt at jeg hadde det mye gøy med Blackguards-serien deres. Enig. Er utrolig irriterende at et slikt spinndyrt søppelspill skal ødelegge for alt det andre de har prestert. De har kanskje vært blant de fremste utgiverne av pek-og-klikk, og den sjangeren blir ekstremt avkortet om de gir seg. Men det samme har jo skjedd med flere studioer som har satset hardt utenfor kjente farvann. Free Radical Design gikk jo ad undas på grunn av Haze, til tross for suksessen med Timesplitters og Second Sight. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå