TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august Forfatter Del Skrevet 4. august Maskinfører skrev (3 timer siden): Hehe kommenterte bare videoen 😀🤗👍 Det er veldig forvirrende når du skriver sånn. 😐 Skriv mer en bare navnet vis du vil komentere. Skrive kun navnet på spillene, register jeg det som et alternativ til søndags streamen min. Hvis du ikke vil være med og velge spill til søndagen, så plz, kan du skrive mer en kun navnet? 😔😔 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august Forfatter Del Skrevet 4. august Viste du at jeg registrerer spill valget til søndags uansett hvilken av mine tråder eller under PM man skriver i. ☺️☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august TheDarkSycamore - SCM skrev (6 timer siden): Det er veldig forvirrende når du skriver sånn. 😐 Skriv mer en bare navnet vis du vil komentere. Skrive kun navnet på spillene, register jeg det som et alternativ til søndags streamen min. Hvis du ikke vil være med og velge spill til søndagen, så plz, kan du skrive mer en kun navnet? 😔😔 Nei ska seff ikke kommentere mere er greit det sånn finnes andre emner her sånn 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august Forfatter Del Skrevet 4. august Maskinfører skrev (24 minutter siden): Nei ska seff ikke kommentere mere er greit det sånn finnes andre emner her sånn Jeg har aldri sagt at du skal slutte og kommentere. 🙄 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august Forfatter Del Skrevet 5. august Lørdags stream oppdatering: Obs: Det blir ikke streaming nå kommende lørdag. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. august Forfatter Del Skrevet 9. august Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. august Forfatter Del Skrevet 16. august Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. august Forfatter Del Skrevet 17. august Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. august Forfatter Del Skrevet 17. august Streamen min kræsjet i dag, så jeg igjenoppretter den: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august Fredags stream oppdatering: Dagens stream kan bli forskjøvet med 2 til 3 timer frem, altså streamen min i dag kan starte rundt kl 21 til 22 tiden. Pga lite søvn. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. august Forfatter Del Skrevet 24. august Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. august Forfatter Del Skrevet 30. august Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september Forfatter Del Skrevet 6. september Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september Forfatter Del Skrevet 7. september Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. september Forfatter Del Skrevet 14. september Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september (endret) Lørdags stream oppdatering: Edit: Jeg glemte og dele ut streamen min i dag, min feil. 😳 Bedre sent en aldri, er ikke det man sier da. 😏 Den er ferdig streamet og er ute på YT-kanalen min https://www.youtube.com/@TheDarkSaplings. Endret 21. september av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå