TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli Forfatter Del Skrevet 2. juli Lørdags stream oppdatering: Det blir ikke stream nå på kommende lørdag, får besøk av en venn da. 🤗 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli Forfatter Del Skrevet 5. juli Fredags stream oppdatering: 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juli Forfatter Del Skrevet 12. juli Fredags stream oppdatering: 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juli Forfatter Del Skrevet 13. juli Lørdags stream oppdatering: 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Fredags stream oppdatering: 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Vikings Wolves of Midgard 😀😀👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (2 timer siden): Vikings Wolves of Midgard 😀😀👍👍 Hadde vært fint om du kan velge noe annet også ikke kun Vikings: Wolves Of Midgard. 🙄 Jeg kan gå med på en runde til med det spillet, null stress. 🙃🤗 Men, neste søndag i kommende uke. Da vil jeg gjerne se deg velge noe annet. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Hadde vært fint om du kan velge noe annet også ikke kun Vikings: Wolves Of Midgard. 🙄 Jeg kan gå med på en runde til med det spillet, null stress. 🙃🤗 Men, neste søndag i kommende uke. Da vil jeg gjerne se deg velge noe annet. Nei jeg får se hva jeg gjør er litt opptatt ett par helger/søndager 😉😉😳😳😊😊🤗🤗 fremover skruiing på andres biler 😉👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei jeg får se hva jeg gjør er litt opptatt ett par helger/søndager 😉😉😳😳😊😊🤗🤗 fremover skruiing på andres biler 😉👍👍 Null stress. Bare ta den tiden du trenger. Hvis man ikke har mulighet og se streamen min live så kan man alltids se opptaket av streamene mine på YT kanalen min. 🤗🤗 https://www.youtube.com/@TheDarkSaplings/streams 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (53 minutter siden): Null stress. Bare ta den tiden du trenger. Hvis man ikke har mulighet og se streamen min live så kan man alltids se opptaket av streamene mine på YT kanalen min. 🤗🤗 https://www.youtube.com/@TheDarkSaplings/streams Åhh man kan se opptakene også ja 😊😊😉😉👍👍🤗🤗 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli (endret) Maskinfører skrev (19 minutter siden): Åhh man kan se opptakene også ja 😊😊😉😉👍👍🤗🤗 Så klart kan man det, bare trykk på den linken jeg delte i min forrige post. Der er alle streamene jeg har streamet fra tidligere jeg har streamet. 🤗🤗 Endret 19. juli av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. juli Del Skrevet 20. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (15 timer siden): Så klart kan man det, bare trykk på den linken jeg delte i min forrige post. Der er alle streamene jeg har streamet fra tidligere jeg har streamet. 🤗🤗 Da kan jeg jo se det der sånn 😊😊🤗🤗 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli Forfatter Del Skrevet 20. juli Lørdags stream oppdatering: 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juli Forfatter Del Skrevet 26. juli Fredags stream oppdatering: 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juli Forfatter Del Skrevet 27. juli Lørdags stream oppdatering: 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. august Forfatter Del Skrevet 2. august Fredag's stream oppdatering: 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. august Forfatter Del Skrevet 3. august Lørdag's stream oppdatering: 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august Forfatter Del Skrevet 4. august Maskinfører skrev (10 timer siden): TNT 😊👍🤗 Har ingen spill som heter kun TNT. 🙄 Hvis du skal velge noe, da må du velge fra spill hylla mi eller fra den lille delen av hylla mi. 😑 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): Har ingen spill som heter kun TNT. 🙄 Hvis du skal velge noe, da må du velge fra spill hylla mi eller fra den lille delen av hylla mi. 😑 Hehe kommenterte bare videoen 😀🤗👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå