Maskinfører Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november @TheDarkSycamore - SCM hvor er valgalternativene ? 😀 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november (endret) Maskinfører skrev (1 time siden): @TheDarkSycamore - SCM hvor er valgalternativene ? 😀 Det viser jeg ikke i denne tråden her. Jeg viser valgalternativene under denne tråden her TDS streamer... [Hvis dere vil, da kan dere velge hva jeg skal spille på søndagen.] 🤗 Endret 8. november av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november TheDarkSycamore - SCM skrev (19 minutter siden): Det viser jeg ikke i denne tråden her. Jeg viser valgalternativene under denne tråden her TDS streamer... [Hvis dere vil, da kan dere velge hva jeg skal spille på søndagen.] 🤗 Sorry var Fredag og Lørdag det 😀 mente søndag 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november TheDarkSycamore - SCM skrev (På 1.11.2024 den 4:03 PM): Fredags stream oppdatering: Elden Ring 😀 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november Forfatter Del Skrevet 9. november Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 18:02 Forfatter Del Skrevet fredag kl 18:02 Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 18:32 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 18:32 Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå