TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar Forfatter Del Skrevet 1. februar Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar Forfatter Del Skrevet 7. februar (endret) Fredags stream oppdatering: Denne videoen er slettet. Endret 7. februar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar Forfatter Del Skrevet 7. februar (endret) Streamen min kræsjet i dag. Har igjenopprettet den nå. Denne videoen er slettet. Endret 7. februar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar Forfatter Del Skrevet 7. februar Streamen min var rar i dag. Vi prøver igjen. 😳 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar Forfatter Del Skrevet 8. februar OBS: Jeg får ikke streamet i dag. Pga at nå er Playstation nettverket ned. Uvisst når tid Sony får fikset problemet. 😔😔 Håper de får fikset det løpe av kvelden. Jeg krysser alt av lemmer jeg har at jeg får lov og streame i morgen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (12 minutter siden): OBS: Jeg får ikke streamet i dag. Pga at nå er Playstation nettverket ned. Uvisst når tid Sony får fikset problemet. 😔😔 Håper de får fikset det løpe av kvelden. Jeg krysser alt av lemmer jeg har at jeg får lov og streame i morgen. Vi setter pris på at du gir oss beskjed. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. februar Forfatter Del Skrevet 15. februar Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. februar Forfatter Del Skrevet 15. februar Jeg innså ikke at streamen min sluttet og ta opp på YT før nå, av en merkelig grund. 😳 Jeg beklager problemet. 😔 Jeg har igjenopprettet streamen min nå. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. februar Forfatter Del Skrevet 15. februar (endret) Tre kvarter av streamen i dag ble ikke tatt opp. Med andre ord, de tre kvarterene er borte vekk, ser jeg nå også. 🥺 Endret 15. februar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Tre kvarter av streamen i dag ble ikke tatt opp. Med andre ord, de tre kvarterene er borte vekk, ser jeg nå også. 🥺 Vi synes at det var skikkelig kjipt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19 timer siden Forfatter Del Skrevet 19 timer siden Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå