Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. desember 2024 Del Skrevet 23. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Lørdags stream oppdatering: OBS: Neste lørdag blir det ikke streaming i det hele tatt. Har meldt meg på puslespill konkurranse. 🧩 👨🦰👩🦰🧩🧩👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2024 OBS: Det blir ikke streaming på kommende fredagen heller. 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar Forfatter Del Skrevet 3. januar Fredags stream oppdatering: 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar Lørdags stream oppdatering: 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar OBS: Bærbare-pc'en min kræsjet og skjermen gikk i svart igjen. 😱😔 Hvis jeg får til og stream via og bruke mobilen min, da blir det streaming i morn og helgen. 😌 Hvis ikke, da blir det ikke streaming i det heletatt denne uka, med mindre til jeg klarer og skru på pc'en eventuelt ordne en ny bærbare-pc. Dette kan ta tid til jeg får fikset. Jeg prøver mitt beste for og få en fort gang på dette, jeg kan ikke love noe. 😏 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): OBS: Bærbare-pc'en min kræsjet og skjermen gikk i svart igjen. 😱😔 Hvis jeg får til og stream via og bruke mobilen min, da blir det streaming i morn og helgen. 😌 Hvis ikke, da blir det ikke streaming i det heletatt denne uka, med mindre til jeg klarer og skru på pc'en eventuelt ordne en ny bærbare-pc. Dette kan ta tid til jeg får fikset. Jeg prøver mitt beste for og få en fort gang på dette, jeg kan ikke love noe. 😏 Vi setter stor pris på at du gir beskjed. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Jeg tokk en test stream for noen minutter siden. Joda jeg fikk til med og bruke mobilen telefonen min. Sånn at jeg får endret innstillingene i stream videoen. Det vil bli streaming i dag og helgen. 🎮🎮 Uvant og bruke mobilen min til det. 😌😌 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Jeg tokk en test stream for noen minutter siden. Joda jeg fikk til med og bruke mobilen telefonen min. Sånn at jeg får endret innstillingene i stream videoen. Det vil bli streaming i dag og helgen. 🎮🎮 Uvant og bruke mobilen min til det. 😌😌 Vi er glade for at det løste seg.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar (endret) Enda en ny oppdatering: Det viste seg at bærbare-pc'en min var bare fri for strøm. Jeg har alltids laderen i hele tiden, jeg sparket med uhell ledningen ut av stikkontakten i går. 😲 Jeg la merke til det nå i dag. 😌 Jeg fryktet at bærbare-pc'en hadde hadde tatt kvelden for godt. 😌🥹 Endret 10. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Enda en ny oppdatering: Det viste seg at bærbare-pc'en min var bare fri for strøm. Jeg har alltids laderen i hele tiden, jeg sparket med uhell ledningen ut av stikkontakten i går. 😲 Jeg la merke til det nå i dag. 😌 Jeg fryktet at bærbare-pc'en hadde hadde tatt kvelden for godt. 😌🥹 Vi synes at det er bra at det ordnet seg.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Vi synes at det er bra at det ordnet seg.😊😊☺️☺️ Jeg sa jo at jeg skulle prøve mitt beste og få det til så fort jeg klarte, og det klarte jeg jo. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Jeg sa jo at jeg skulle prøve mitt beste og få det til så fort jeg klarte, og det klarte jeg jo. Vi er så glade for at du klarte å fikse det, for vi koser oss alltid med søndagsstreamen din.🎮🎮🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar Forfatter Del Skrevet 11. januar Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 07:13 Forfatter Del Skrevet fredag kl 07:13 Obs: Streamen i dag kan bli forflyttet ut mot kvelden istedenfor, tenker rundt kl 22:00 tiden. Pga altfor lite søvn, jeg er nødt til og ha denne søvnen. 😴😴💤💤 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 21:01 Forfatter Del Skrevet fredag kl 21:01 Fredags stream oppdatering: 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 18:31 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 18:31 Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå