Gå til innhold

TDS streamer... [Fredag & Lørdag stream]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

OBS:

Bærbare-pc'en min kræsjet og skjermen gikk i svart igjen. 😱😔 Hvis jeg får til og stream via og bruke mobilen min, da blir det streaming i morn og helgen. 😌 Hvis ikke, da blir det ikke streaming i det heletatt denne uka, med mindre til jeg klarer og skru på pc'en eventuelt ordne en ny bærbare-pc. 

Dette kan ta tid til jeg får fikset. Jeg prøver mitt beste for og få en fort gang på dette, jeg kan ikke love noe. 😏

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden):

OBS:

Bærbare-pc'en min kræsjet og skjermen gikk i svart igjen. 😱😔 Hvis jeg får til og stream via og bruke mobilen min, da blir det streaming i morn og helgen. 😌 Hvis ikke, da blir det ikke streaming i det heletatt denne uka, med mindre til jeg klarer og skru på pc'en eventuelt ordne en ny bærbare-pc. 

Dette kan ta tid til jeg får fikset. Jeg prøver mitt beste for og få en fort gang på dette, jeg kan ikke love noe. 😏

Vi setter stor pris på at du gir beskjed.:yes::yes:

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden):

Jeg tokk en test stream for noen minutter siden. Joda jeg fikk til med og bruke mobilen telefonen min. Sånn at jeg får endret innstillingene i stream videoen. Det vil bli streaming i dag og helgen. :new_woot:🎮🎮 Uvant og bruke mobilen min til det. 😌😌

Vi er glade for at det løste seg.🥰🥰

Lenke til kommentar

Enda en ny oppdatering: Det viste seg at bærbare-pc'en min var bare fri for strøm. Jeg har alltids laderen i hele tiden, jeg sparket med uhell ledningen ut av stikkontakten i går. 😲 Jeg la merke til det nå i dag. 😌 Jeg fryktet at bærbare-pc'en hadde hadde tatt kvelden for godt. 😌🥹

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden):

Enda en ny oppdatering: Det viste seg at bærbare-pc'en min var bare fri for strøm. Jeg har alltids laderen i hele tiden, jeg sparket med uhell ledningen ut av stikkontakten i går. 😲 Jeg la merke til det nå i dag. 😌 Jeg fryktet at bærbare-pc'en hadde hadde tatt kvelden for godt. 😌🥹

Vi synes at det er bra at det ordnet seg.😊😊☺️☺️

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...