TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. september Forfatter Del Skrevet 27. september Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. september Forfatter Del Skrevet 28. september Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober Forfatter Del Skrevet 1. oktober (endret) Generell Oppdatering: Obs: Playstation Nettverk er nede, vanskelig og vite når Sony får fikset problemet. Hvis problemet er medvarende, så kan det være mulig at det ikke blir streaming nå kommende fredag og lørdag. Håper virkelig at Sony for fikset problemet snarest mulig. 😔😔 https://www.theverge.com/2024/9/30/24258989/ps5-ps4-playstation-network-down-outage-offline https://status.playstation.com/no-no/ Endret 1. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober Forfatter Del Skrevet 1. oktober (endret) Sony fikk fikset problemet. Så det blir streaming til helga allikevel. Endret 1. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober Forfatter Del Skrevet 4. oktober Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober Forfatter Del Skrevet 11. oktober Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober Forfatter Del Skrevet 11. oktober (endret) Generell oppdatering: Det blir ikke streaming neste fredag. Jeg har blidt invitert til en bursdagsselskap da. Endret 11. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Nå kan vi velge spill eller ? I såfall The Medium 😀 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Lørdag stram oppdatering: 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober Forfatter Del Skrevet 25. oktober Fredags stream oppdatering: Stremen min blir forflyttet i dag til lokken 17:30. 😃😃 Pga, jeg skal på kino i dag også. 📽🍿 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (24 minutter siden): Fredags stream oppdatering: Stremen min blir forflyttet i dag til lokken 17:30. 😃😃 Pga, jeg skal på kino i dag også. 📽🍿 Den er grei 🍿🍿 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober Forfatter Del Skrevet 25. oktober Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober Forfatter Del Skrevet 26. oktober Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober Forfatter Del Skrevet 29. oktober Fredas stream oppdatering: Nå kommende strem blir også forflyttet til kl 16:00. Pga jeg vil gjerne få med meg Halloween streamen til Level Up. 🎃🎃🎃 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november Forfatter Del Skrevet 1. november Fredags stream oppdatering: 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november Forfatter Del Skrevet 2. november Lørdags stream oppdatering: 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Fredags stream oppdatering: 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå