TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mai Forfatter Del Skrevet 17. mai Fredag's stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mai Forfatter Del Skrevet 18. mai Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. mai Forfatter Del Skrevet 24. mai (endret) Fredags stream oppdatering: Endret 24. mai av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mai Forfatter Del Skrevet 31. mai Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juni Forfatter Del Skrevet 1. juni Lørdags stream oppdatering: 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni Forfatter Del Skrevet 3. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (31 minutter siden): Obs: Det blir ikke streaming i det heletatt nå kommende helg, verken ikke på fredagen, lørdagen og søndagen. Skal følge med på ikke E3 som Level Up skal følge opp, fra i morgen tirsdagen frem til mandag neste uke. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juni Forfatter Del Skrevet 14. juni Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juni Forfatter Del Skrevet 15. juni Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni Forfatter Del Skrevet 21. juni Fredags stream oppdatering: @MR SPEED, jeg streamer ditt forrige valg i dag. 🤗 Bare titt innom hvis vil eventuell klarer det. 😏 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Forfatter Del Skrevet 22. juni Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (46 minutter siden): Lørdags stream oppdatering: Hvorfor har du deaktivert chatten? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Forfatter Del Skrevet 22. juni (endret) Boing_80 skrev (1 time siden): Hvorfor har du deaktivert chatten? Det er på grund av det er et barnevennlig spill. YT er nøye på det der at brukerne har markert videoene sine rett. 😃 Beklager ulempen. 🙄 Endret 22. juni av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (31 minutter siden): Det er på grund av det er et barnevennlig spill. YT er nøye på det der at brukerne har markert videoene sine rett. 😃 Beklager ulempen. 🙄 Ah...typisk 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Litt nyysgjerrig på hva slags pc du bruker til å spille. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Forfatter Del Skrevet 22. juni Boing_80 skrev (Akkurat nå): Litt nyysgjerrig på hva slags pc du bruker til å spille. Jeg streamer ikke direkte fra pc'en. Streamer direkte fra Ps5 konsollen min til YT. Jeg har til og med skrevet det i tittelen i alle live streamene mine. 🙃🙃 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (55 minutter siden): Jeg streamer ikke direkte fra pc'en. Streamer direkte fra Ps5 konsollen min til YT. Jeg har til og med skrevet det i tittelen i alle live streamene mine. 🙃🙃 Ok. Trodde du både hadde konsoll og gaming pc. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Forfatter Del Skrevet 22. juni Boing_80 skrev (15 minutter siden): Ok. Trodde du både hadde konsoll og gaming pc. Jeg har pc, men ikke gaming-pc. Jeg foretrekker konsoll fremfor pc. 😊😊 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni Forfatter Del Skrevet 28. juni Fredags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juni Forfatter Del Skrevet 29. juni Lørdags stream oppdatering: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå