Eriksendrul Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Skal på festival, skal ta med primus, stekepanne og kjele. Noen tips til 2-3 middager som kan lages av mat som ikke trenger kjøling? Trenger ikke tenke på plass, vekt osv. Bilen vi kjører til festival parkeres rett ved siden av der vi camper. Kommer langt med saltet og røkt bacon, pasta og et glass med pastasaus, Men noe særlig mer har jeg ikke kommet på. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 https://www.skittfiske.no/real-turmat?gclid=Cj0KCQjw1_SkBhDwARIsANbGpFubQ0XCZUq4_ktizbp9BBXDvdR40fjLOtpsur_aAf-4xKmWOCmygu8aAsRJEALw_wcB Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Frysetørret som anbefalt er superenkelt, praktisk og smaker helt ok om dog noe dyrt. Kan være greit å ha litt brød og smør til. 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 (endret) Eriksendrul skrev (23 minutter siden): Skal på festival, skal ta med primus, stekepanne og kjele. Noen tips til 2-3 middager som kan lages av mat som ikke trenger kjøling? Trenger ikke tenke på plass, vekt osv. Bilen vi kjører til festival parkeres rett ved siden av der vi camper. Kommer langt med saltet og røkt bacon, pasta og et glass med pastasaus, Men noe særlig mer har jeg ikke kommet på. Steker du kjoettdeigen hjemme, saa baade veier den mindre og holder lengre. Spam skinke. Hvitt kaffepulver, ( toerrmelk ) til melk i varmmaten. Toro fruktsuppe, med havregryn, til frokost. Endret 29. juni 2023 av Karltorbj Lenke til kommentar
Woff Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Karltorbj skrev (24 minutter siden): Spam skinke Er det mulig å kjøpe SPAM på boks i Norge? Altså merkevaren? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 https://www.magasinet.no/friluftsliv/turkjokken-turmat/turmat-og-snacks Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Woff skrev (16 minutter siden): Er det mulig å kjøpe SPAM på boks i Norge? Altså merkevaren? Tenkte vel paa Stabburet, som ikke er paa boks lenger. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 (endret) Bogskinke lages fremdeles på den trekantede/avrundede boksen. Merke Gilde. Edit: mulig jeg husker feil merke, men butikken har både papp og metallboks. https://oda.com/no/categories/26-kylling-og-kjott/204-bacon-og-smarettskinke/ Endret 29. juni 2023 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Woff Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 (endret) Karltorbj skrev (7 minutter siden): Tenkte vel paa Stabburet Var redd for det ja.. Har løst problemet ved å ta med meg bokser fra London, men det blir helsikes tungt... 🙂 Endret 29. juni 2023 av Woff Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 30. juni 2023 Del Skrevet 30. juni 2023 Kjøp Real Tikka Masala hos XXL på tilbud til 49 kroner. Det er meget billig for nesten 600 kcl pr porsjon. Smaker i tilegg helt greit til å være frysetørket turmat. Jeg hamstret inn mengder. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. juli 2023 Del Skrevet 10. juli 2023 (endret) On 6/30/2023 at 11:04 AM, Psykake said: Kjøp Real Tikka Masala hos XXL på tilbud til 49 kroner. Det er meget billig for nesten 600 kcl pr porsjon. Dette er under 1/2 pris av det f.eks Kiwi tar for frysetørret turmat. Riktig nok brandet med Gilde, men tror nok det er Real som lager det, muligens med råvarer fra Gilde. Har ikke nilest på den skrukkete pakningen. Edit: Sjekket når jeg var innom sist og det er Nortura som står bak produktet med Gilde som merkevare. Det står også på pakken at det er produsert i Norge for Nortura, så holder fremdeles en knapp på Real turmat som produsent. Endret 12. juli 2023 av vidor Lenke til kommentar
Regenburg Skrevet 10. juli 2023 Del Skrevet 10. juli 2023 Eriksendrul skrev (På 29.6.2023 den 21.04): Skal på festival, skal ta med primus, stekepanne og kjele. Noen tips til 2-3 middager som kan lages av mat som ikke trenger kjøling? Trenger ikke tenke på plass, vekt osv. Bilen vi kjører til festival parkeres rett ved siden av der vi camper. Kommer langt med saltet og røkt bacon, pasta og et glass med pastasaus, Men noe særlig mer har jeg ikke kommet på. Polarbrød. Smør. Leverpostei på boks. Nugatti. Ritz kjeks og smør. Slår sjelden feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå