Volvo4life1991 Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Kom over en vakker hund på internettet, og tenkte høre om hvilken rase dette er?, jeg syns det ligner på en rottweiler, men da må det være en mix? for rottweilere, pleier og ha et mer "røft/sint" ansikt og mer muskulær kropp?. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Vanskelig å si på de bildene der. Har du link til hvor du fant de? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september 2023 Del Skrevet 25. september 2023 Er nok en mix det der sånn bærte litt preg av st bernardshund gatemix evt 😀 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 25. september 2023 Del Skrevet 25. september 2023 (endret) Volvo4life1991 skrev (På 29.6.2023 den 6:01 PM): jeg syns det ligner på en rottweiler, men da må det være en mix? for rottweilere, pleier og ha et mer "røft/sint" ansikt og mer muskulær kropp? Det KAN jo hende at det der ikke er en fullvoksen hund. For alt jeg veit kan det være et rottis, men det er selvfølgelig umulig å si noe sikkert ut ifra noen få bilder. edit: Veldig fin hund, da! Bare så det er sagt 🙂 Endret 25. september 2023 av frohmage Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Ser ut som en Rottweiler Collie Mix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå