Tikkamasala2017 Skrevet 28. juni 2023 Del Skrevet 28. juni 2023 Hei. Jeg vet ikke om dette er riktig sted å poste, men jeg kommer ikke inn på fb-kontoen min. Jeg har prøvd å gjenopprette den flere ganger, men det går ikke da jeg ikke bruker mailen jeg registrerte meg med lengre. Det går heller ikke an å gjenopprette den via telefonnr. Har noen noen tips å komme med? Kan man komme i kontakt med Facebook på noen måte? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. juni 2023 Del Skrevet 28. juni 2023 Kan du si konkret hva problemet er? Og har du fortsatt, eller kan du få, tilgang til e-posten du registrerte deg med? Lenke til kommentar
Tikkamasala2017 Skrevet 28. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2023 Runar skrev (8 minutter siden): Kan du si konkret hva problemet er? Og har du fortsatt, eller kan du få, tilgang til e-posten du registrerte deg med? Problemet er at jeg ikke kommer inn på Facebook. Passordet mitt er endret uten at jeg kan huske å ha endret det. Jeg har prøvd å tilbakestille passordet men jeg har en gammel mail, så får ikke tilbakestilt passordet. Det går heller ikke når jeg skriver inn telefonnummeret mitt:) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. juni 2023 Del Skrevet 28. juni 2023 Hvis du husker e-postadressen du registrerte deg med, så kan du jo forsøke å få tilgang til den. Har du prøvd det? Lenke til kommentar
Tikkamasala2017 Skrevet 28. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2023 Jeg har prøvd, men jeg får ikke tilgang til mailen dessverre. Den er mange år gammel Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. juni 2023 Del Skrevet 28. juni 2023 Se om e-postkontoen fortsatt eksisterer. Enkelte leverandører sletter inaktive kontoer etter en viss tid, og da kan du jo bare registrere den på nytt. Utover det er det lite å gjøre, for du kommer ikke i kontakt med Facebook. De tilbyr ingen brukerstøtte utenom hjelpesidene sine, og de har du sikkert sett gjennom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Tikkamasala2017 skrev (På 28.6.2023 den 19.20): Jeg har prøvd, men jeg får ikke tilgang til mailen dessverre. Den er mange år gammel Det er jo din tabbe at du ikke har oppdatert e-postadressen hos FB da du byttet. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Har du prøvd brukernavnet ditt her: https://www.facebook.com/login/identify Om du ikke vet brukernavnet ditt kan en venn gå inn på profilen din og finne det. Du kan også prøve å laste opp ID. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå