dstro Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 Hei! Jeg har slettet noen «volumer» inne på diskverktøy som gjør at jeg ikke klarer å reinstallere macOS på pcen (tror jeg) - jeg har ingen sikkerhetskopier tilgjengelig. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre? Legger ved bilde av problemet🤞🏻 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 Er den tilknyttet WiFi? Jeg tror den ønsker å laste ned operativsystemet. Lenke til kommentar
dstro Skrevet 27. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2023 Jepp, den er koblet til nettet🤕 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 4. juli 2023 Del Skrevet 4. juli 2023 (endret) Jeg vet ikke, ville prøvd om MacOS Recovery virker. Om ikke det så er vel det en mulighet med "bootable installer" ved å lage en installer på en USB flash drive. How to download and install macOS - Apple Support Her er mer om Recovery: How to reinstall macOS - Apple Support Endret 4. juli 2023 av Svein M Lenke til kommentar
Liko Skrevet 10. oktober 2023 Del Skrevet 10. oktober 2023 Hei! Sitter akkurat med samme problem, fikk du løst det? Lenke til kommentar
Liko Skrevet 10. oktober 2023 Del Skrevet 10. oktober 2023 Hei! Har samme problem, hva var løsningen? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 10. oktober 2023 Del Skrevet 10. oktober 2023 Det kan være at en må sjekke at klokken på maskinen er rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå