Ludvig86 Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 (endret) Hei! Jeg lurte på om det er mulig å endre/"style" underlinjen som dukker opp under teksten når det kommer til linker. Er det mulig å endre avstanden litt? At den ikke er helt tett oppi teksten, men at den er noen pixler under? Avstanden fra linjen til teksten jeg vil justere. // Takk for svar! Endret 27. juni 2023 av Ludvig86 Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 text-underline-offset 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 27. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2023 Komplett ubrukelig skrev (17 minutter siden): text-underline-offset Det var akkurat det jeg lette etter. Takk skal du ha! Prøvde å søke med fant kun alternativene til underlinjen (dotted, dashed, osv) og noen forslag om "border bottom". Lenke til kommentar
bim89 Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Underlinjen er litt avhengig av fonttypen tror jeg. Avstanden får du endret ved å lage egen stil for teksten, kan også fjerne underlinjen om du heller vil det. 1 Lenke til kommentar
bim89 Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Komplett ubrukelig skrev (På 27.6.2023 den 18.20): text-underline-offset okei, jeg fjerner den som regel... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå