Space_Shoot Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg har problemer med min optiske logitech.(tror det er blandt de første som ble laget) Det som er problemet er at den av og til "låser"/stopper opp et par sekunder. Det skjer både i windowsXP, windows98 og spill. Det kan skje veldig ofte, irriterende midt i en heftig CS kamp. eks(runder et hjørne og ser en tulling rett inn i øynene skal til å ta et headshoot, men så lyster ikke musa, og dere kan tenke dere hva som skjer) Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Har du VIA basert hovedkort? Jeg har samme problem på et ASUS P3V4X Periodevis "heng" på USB musa. Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Jepp det er VIA basert. Ble så irritert på den at jeg tok fram den gamle microsoft musa jeg hadde liggende. Tror det er feil inni ledningen på min kjære logitech Noen som har noen gode tips hvilken ny mus jeg kan kjøpe? Razor, Microsoft eller kanskje logitech på nytt? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Quote: On 2002-03-13 18:03, [email protected] skrev:Har du VIA basert hovedkort?Jeg har samme problem på et ASUS P3V4XPeriodevis "heng" på USB musa. Men finnes det en løsning på problemet? Burde ikke VIA finne en løsning etterhvert dersom dette er et kjent problem? Jeg har nemlig samme problem: Logitech DualOptical Via-basert HK! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 ikke bruk musa i USB porten, musa skal/bør brukes i PS/2 porten på en stasjonær maskin, USB brukes i bærbare maskiner siden de ikke har PS/2 Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Quote: On 2002-03-23 08:05, GeCcO skrev:ikke bruk musa i USB porten, musa skal/bør brukes i PS/2 porten på en stasjonær maskin, USB brukes i bærbare maskiner siden de ikke har PS/2 Jeg har hørt at dette vil gå utover ytelsen! Stemmer det? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 tja, den blir vel bedre? Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Normalt vil USB tilkobling gi høyere samplingsfrekvens enn PS/2 tilkoblingen. Problemet med det VIA chipsettet er at det virker som om USB bussen blir resatt innimellom. Skikkelig ukult. Aner ikke om ny versjon av VIA drivere vil ha noen virkningen. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 har du/dere installert VIA's 4-in-1 drivere eller? Hvis dere ikke har gjort det har dere flere problemer enn dere aner.... Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Ja - VIA 4-in-1 driver er installert. Har ikke sjekket om det har kommet nyere drivere. Det kan også være et BIOS problem - men ASUS har ikke kommet med nye BIOS versjon for dette kortet på lenge. Fint om alle som har dette problemet fortelle hvilket hovedkort / mus de har. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 -MSI K7T-266Pro V1.0 -Logitech Mouseman Dual Otical Jeg har testet musen på PS2 koblingen i et par dager nå. Den faller ikke ut. Men den "glipper" oftere. Før hadde jeg ikke noen av disse problemene! Når jeg sier den glipper, mener jeg at muse-pekeren glir fort fra en plass til en annnen. Dette er også irriterende i spill! Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 "Glipper" - begynner musematta di å bli slitt? Hvis du har en slik musematte med teflontopp, stryk forsiktig over overflate ute ved kanten, deretter inne ved midten der musa beveges mest. Kjennes det blankpolert ut på midten, trenger du ny matte. Lenke til kommentar
GooDSpeeD Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-03-23 08:05, GeCcO skrev:ikke bruk musa i USB porten, musa skal/bør brukes i PS/2 porten på en stasjonær maskin, USB brukes i bærbare maskiner siden de ikke har PS/2 Tja, stemmer vel ikke helt det.... Fremtidens hovedkort kommer uten ps2 utganger og det er allerede kommet ett som setter standaren....Det kan du se her-----> http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
The man! Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 bruker via hovedkort (KG7) og dual optical i usb. ingen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå