Terminator2 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei. Eg har installert ein ekstra harddisk i min pc.(D:) Eg har lite plass på den eksisterande hoveddisken. (C: boot) Spørsmål: Går det ann å flytte programfiler mappa over fra c: til d: på ein måte uten at programmene som er innstallert slutter å virke? Fins det kanskje eit program som ordner dette? Eller må eg installere alle programmene på nytt på d:? På førehand takk for svar. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Du kan ikke bare flytte mappa, det vil ikke fungere. Partition Magic har et program som visstnok kan flytte slikt. En enkel ting du kan gjøre er å flytte swapfila (virtual memory setting), da frigjør du jo litt plass. Det beste er vel å bruke f.eks Ghost til å flytte hele systempartisjonen fra den gamle HD til den nye. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Partition Magic har en funksjon som heter "DriveMapper". Den må kjøres etter at man evnt. har endret plassering av programfiler/mapper. Å bare flytte går overhodet ikke - da får du bare feilmeldinger........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå