CidMeyer91 Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Drømmer meg selv bort til en tid der jeg har tid og kapasitet til å kjøpe en ultramoderne gaming PC og bare game hele dagen........... 1 Lenke til kommentar
Antonym Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Melari skrev (På 27.6.2023 den 12.04): Ingen erfaring med å bygge selv. Så blir til at jeg kjøper en ferdig bygget. Kan dette være noe? https://greencom.no/produkt/greencom-pc/greencom-scorpion-iz67xr-rtx-3070-i5-16gb#product-tabs2 Jeg kjøpte nettopp en gaming pc selv fra Greencom. Selv om specs osv. er bra er dette et veldig nytt firma og ikke så rutinerte som de store leverandørene. Jeg måtte i frustrasjon lete etter en haug med drivere til hovedkortet da jeg oppdaget at halvparten av portene ikke fungere da jeg fikk pc-en. Alt skulle visstnok være i orden og gjennomtesta før levering, men den gang ei. Kundeservice var så som så, så endte opp med at jeg måtte finne ut av alt selv. Du sparer mye tid, frustrasjon og mulige problemer om du velger fra et annet firma. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå