Falfal Skrevet 26. juni 2023 Del Skrevet 26. juni 2023 Hei, ene nettbutikken jeg regelmessig handler hos har nå et salg på et produkt jeg kjøpte for ca. 10 dager siden. De tilbyr ikke prismatch på produkter man har bestilt tidligere. Er det noe som da hindrer meg å bestille et nytt produkt, og sende det i retur, bare at returen går på ordren hvor jeg betalte fullpris? Jeg har tatt i bruk produktet jeg kjøpte til fullpris, og kan ikke returnere det, men jeg kan jo bare lime på returlappen fra dette produktet over på det nye produktet, eller? De er identiske og tilsynelatende uten noe unik ID på hver... Er dette innafor eller vil butikken stenge med ute etterhvert om jeg gjør dette? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 26. juni 2023 Del Skrevet 26. juni 2023 Du har jo retur rett. Og ja, du kan strengt tatt retunere varen å kjøpe den til redusert pris en annen plass. Eller så kan butikken gi deg mellomlegget om de vil ha en brukt gjenstand tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå