Gå til innhold

Burde jeg kjøpe lydkort......

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det kommer litt an på. Nå har jeg et litt eldre MSI HK (KT3 Ultra-ARU) og det har et integrert lydkort som forsåvidt har holdt til spilling og musikk, men i det siste har jeg begynt å bruke Skype (Snakker med andre over bredbåndet) og der var ikke det integrerte mye tess - faktisk helt r*va! De jeg snakket med hørte nesten ingen ting av hva jeg sa grunnet støy. Nå har jeg lånt et gammelt Soundblaster PCI128 lydkort, og jeg skal si deg det er som natt og dag. Nå høres jeg helt klart og tydelig hos mine kompiser. Nå er det ikke så veldig dyrt for et PCI lydkort, så jeg anbefaler deg å kjøpe et eksternt hvis du har noen hundringser ekstra og avse! Men nå kan det være at de integrerte lydkortene har kommet litt lenger, men det må nesten noen andre stå for :)

Lenke til kommentar

har Creative I-Trigue L3500 og Asus P4C800, og det integrerte lydkortet er helt greit til mitt bruk :thumbup:

Turboman: Disse høytalerne spiller helt rent med lyden på fullt, eneste er at det blir en del skurring i sub'en ved høye lyder..

Sh4d3y: Du vil nok merke noe forskjell, men ikke noe nevneverdig vil jeg tro

EDIT: litt ny info

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Angående lydkort.. Jeg har et Altec Lansing Acs641 sett, og et gammelt creative Soundblaster Live! lydkort.

Vil jeg merke noen forsjell ved å bytte til et annet kort, feks adugy2?

Ja det vil du nok gjøre, eg hadde live 1024 og kjøpte meg audigy. Merket en del lydforskjell eg da, men det er ikke sikker du gjør det? Har noen gammle cambridge soundworks 5.1 høytalere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...