turb0man Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har nettopp bestilt dette høytalersettet og har dette hovedkortet Mitt spørsmål er som i topic --> trenger jeg å kjøpe meg nytt lydkort eller holder det med det som er integrert i HK ? Er det godt nok ? (Jeg er ikke en kresen lydfantast) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det holder, ja. Kan heller kjøpe en senere hvis du føler behov Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Tja, det kommer litt an på. Nå har jeg et litt eldre MSI HK (KT3 Ultra-ARU) og det har et integrert lydkort som forsåvidt har holdt til spilling og musikk, men i det siste har jeg begynt å bruke Skype (Snakker med andre over bredbåndet) og der var ikke det integrerte mye tess - faktisk helt r*va! De jeg snakket med hørte nesten ingen ting av hva jeg sa grunnet støy. Nå har jeg lånt et gammelt Soundblaster PCI128 lydkort, og jeg skal si deg det er som natt og dag. Nå høres jeg helt klart og tydelig hos mine kompiser. Nå er det ikke så veldig dyrt for et PCI lydkort, så jeg anbefaler deg å kjøpe et eksternt hvis du har noen hundringser ekstra og avse! Men nå kan det være at de integrerte lydkortene har kommet litt lenger, men det må nesten noen andre stå for Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg anbefaler helt klart et lydkort fremfor det integrerte lydkortet...eller det lydkortet der er ikke så ille som de andre kortene. Mener og huske at det integrerte kortet der er faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Høres bra ut Men er det noen som har dette høytalersettet og kan si noen ord om det er bra eller ikke ? Har lest hw-testen og den ser jo veldig bra ut, men vil ha litt synspunkter fra andre også Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Angående lydkort.. Jeg har et Altec Lansing Acs641 sett, og et gammelt creative Soundblaster Live! lydkort. Vil jeg merke noen forsjell ved å bytte til et annet kort, feks adugy2? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) har Creative I-Trigue L3500 og Asus P4C800, og det integrerte lydkortet er helt greit til mitt bruk Turboman: Disse høytalerne spiller helt rent med lyden på fullt, eneste er at det blir en del skurring i sub'en ved høye lyder.. Sh4d3y: Du vil nok merke noe forskjell, men ikke noe nevneverdig vil jeg tro EDIT: litt ny info Endret 16. januar 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Angående lydkort.. Jeg har et Altec Lansing Acs641 sett, og et gammelt creative Soundblaster Live! lydkort.Vil jeg merke noen forsjell ved å bytte til et annet kort, feks adugy2? Ja det vil du nok gjøre, eg hadde live 1024 og kjøpte meg audigy. Merket en del lydforskjell eg da, men det er ikke sikker du gjør det? Har noen gammle cambridge soundworks 5.1 høytalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå