grete11 Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 (endret) Styreplaten er så irriterende ekstrem følsom. Pekeren flyter/svømmer på skjermen. Jeg har vært gjennom alle foreslåtte mulige løsninger uten at det har blitt bedre. Tenker siste utvei er å tilbakestille styreplaten men får det ikke til. Noen her som kan fortelle hvordan gjøre dette i Windows 11?? Takknemlig om noen seriøse svarer. Endret 27. juni 2023 av Uderzo forbedret emnetittel Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 (endret) Fix touchpad problems in Windows - Microsoft Support Løse problemer med styreplaten i Windows - Støtte for Microsoft Endret 27. juni 2023 av Pliscin Lenke til kommentar
snqmann95 Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 Hvordan maskin er det. Husker stort sett hvilke maskiner som har en type feil på selve delen i hode, sammenlignet med de som kun trenger ny programvare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 grete11 skrev (På 24.6.2023 den 22.50): Styreplaten er så irriterende ekstrem følsom. Pekeren flyter/svømmer på skjermen. Hvilken PC er dette (type og modell)? Er det sjekket om det er feil på selve styreplaten? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 (endret) Hvis du har prøvd alt, og da mener jeg *alt*, ikke bare det folk vanligvis sier uten å ha engasjert seg nevneverdig, så bruker du bare en ekstern mus. En del varianter lar deg justere graden av følsomhet med en knapp på musen etter hva du har lagt inn i egen software. Veldig greit hvis man trenger forskjellig følsomhet f.eks ved presisjonsarbeid. Jeg bruker f.eks Logitech G300 som er en ganske liten, nett og avansert mus (9 knapper og praktisk stille scroll-hjul) G300 er ikke lengre i salg, men en kan kjøpe G300S som i praksis er samme funksjon og formfaktor. Endret 28. juni 2023 av vidor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 vidor skrev (2 timer siden): Hvis du har prøvd alt, og da mener jeg *alt*, ikke bare det folk vanligvis sier uten å ha engasjert seg nevneverdig.... Jeg har brukt styreplate i "alle år", og får alltid justert denne så den passer til mitt bruk. Trinn 1 er å få verifisert at styreplaten er i orden. Trinn 2 er å lære deg hvordan å justere styreplaten til å dekke ditt behov. Trinn 3 er for deg å lære deg å bruker styreplate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå