Knugo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Som sagt, Jeg vil endre nicket mitt. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Kontakt en moderator. Du må ha en god grunn for å få bytta det. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det går omtrent ikke. Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Moderatorene er veldig strenge med dette. Du burde heller bare lage deg en ny id, det er mye lettere. Btw, det er en et eget felt i profilen din som lar deg sette vilken hardware du har...så slipper du å ha alt det der i signaturen din...bare et tips Endret 14. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Send mail til [email protected] med ditt ønske. Lenke til kommentar
olavr Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Btw, det er en et eget felt i profilen din som lar deg sette vilken hardware du har...så slipper du å ha alt det der i signaturen din...bare et tips Tror faktisk ikke du har lov til å ha alt det vaset i signaturen din lengre. Se å få det vekk. Jeg ser på det som ren spam...og totalt uinteressant. Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Du burde heller bare lage deg en ny id, det er mye lettere. Det er ikke tillatt i henhold til retningslinjene, og medfører at samtlige brukernavn blir stengt. olavr: du har rett, men det går an å si ting på en høfligere måte den første gangen... Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Btw, det er en et eget felt i profilen din som lar deg sette vilken hardware du har...så slipper du å ha alt det der i signaturen din...bare et tips Tror faktisk ikke du har lov til å ha alt det vaset i signaturen din lengre. Se å få det vekk. Jeg ser på det som ren spam...og totalt uinteressant. Det må da gå an å si ting på en annen måte Jeg synes faktisk det er ganske kjekt at det står der, så slipper folk å poste 30 poster om hva slags hardware jeg har. Men jeg har fjernet det nå. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg skjønner godt at du vil skifte nick Litt kjipt å ha navnet sitt som nick... Å begrense signaturene er en god ting, men man kan allikevel si det til en ny bruker på en høflig måte. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Jeg skjønner godt at du vil skifte nick Litt kjipt å ha navnet sitt som nick... Å begrense signaturene er en god ting, men man kan allikevel si det til en ny bruker på en høflig måte. Bra noen forstår meg da. For jeg vil ikke bruke navnet mitt som nick. Endret 14. januar 2004 av kent-hugo Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg skjønner godt at du vil skifte nick Litt kjipt å ha navnet sitt som nick... Å begrense signaturene er en god ting, men man kan allikevel si det til en ny bruker på en høflig måte. Bra noen forstår meg da. For jeg vil ikke bruke navnet mitt som nick. men det skulle du jo tenkt på litt før da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå