Knugo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Når jeg prøver og tømme papirkurven får jeg opp en feilmelding som sier: Kan ikke slette mappen, mappen er ikke tom Det virker også som om de filene jeg sletter nå, etter dette problemet oppsto, ikke blir slettet. Slik at papirkurven bare fylles opp. Noen som vet hva dette kan være eller noen progs jeg kan tømme papirkurven med..... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hvordan er det du tømmer den? Høyreklikk og trykk på tøm? Venstreklikk også på delete? Eller dobbelklikk også markere også delete? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Prøvd å starte i sikkerhetsmodus og tømme kurven der? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Dette har ikke noe med Hardware å gjøre *stenges* Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter -knappen og ber om evt. flytting av tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg