Kkija Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 HeiHei kjære menn! Lurer bare på hva slags kropp dere synes er mest attraktiv. vil dere ha lav tynn jente eller høy med kurver? Er hår greit? Litt fett eller NULL fett? eller foretrekker dere kanskje damer som er litt mer på plus-size siden? Takker, på forhånd❤️ 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 Alt er fint på hver sin måte 3 Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 Foretrekker den kroppen der ikke er krangelete, masete eller ekstremt opptatt av utseende - og ellers helst under 180 cm i høye hæler og timeglass figur - gjerne med mye på toppen, men altså om hun er plagsom å være rundt, f.eks. feminist, så har det ingenting å si hvor flott en figur hun eventuelt måtte ha. 6 1 1 Lenke til kommentar
SnusBoks Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 Dette er så individuelt at det er helt umulig å svare skikkelig på. For min del, liker jeg best naturlig. Normalvektig, normale former. 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 Det spørs på dagsform og personlighet og tilfeldigheter. Sykelig overvekt over tid er det eneste som ikke går. 1 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 En kropp som virker sunn og istand til å ta i et tak, og ikke minst der hun selv virker å trives slik at selvtillit og utstråling er på topp 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 God og tjukk er best. Men hun jeg er betatt av nå er slank og fit så, kommer mest ann på personen. 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 Her er det bare fokus paa kropp, saa jeg kjoerer en frankly en. Relativt slank,Sprettrumpe, formfulle kvinnelige laar, smaa faste naturlige pupper, smaa brystvorter, bollemus og behaaret. Lenke til kommentar
Gjest f358d...bd0 Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 Lav (-ere enn meg) - sykkelbein og- rumpe. Alle pupper er fine. Anonymous poster hash: f358d...bd0 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 Kkija skrev (58 minutter siden): HeiHei kjære menn! Lurer bare på hva slags kropp dere synes er mest attraktiv. vil dere ha lav tynn jente eller høy med kurver? Er hår greit? Litt fett eller NULL fett? eller foretrekker dere kanskje damer som er litt mer på plus-size siden? Takker, på forhånd❤️ Maa innroemme at jeg ble veldig nyskjerrig paa hvordan du ser ut. Kan du beskrive det? 😛 Er jeg frekk naa? 😀 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 Har ingen preferanse, men er kresen på personlighet. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 Karltorbj skrev (11 minutter siden): Er jeg frekk naa? 😀 Er du full naa? 😆 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 Når jeg var i 20 årene så var det modell kropp med perfekt rumpe og pupper, men nå når jeg har bikket 40 så gjør det ikke noe om det er litt ekstra. Jeg er kanskje der med RRhoads hvor personlighet er viktigst. Nytter ikke med hvor fin kropp du har visst personligheten ikke er der. 1 Lenke til kommentar
Kkija Skrevet 23. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2023 Karltorbj skrev (2 timer siden): Maa innroemme at jeg ble veldig nyskjerrig paa hvordan du ser ut. Kan du beskrive det? 😛 Er jeg frekk naa? 😀 Jeg selv vil si at min personlighet er det beste med megselv! Jeg er høy, plus-size men har ikke så mye fett på magen men er født med et bredt skjelett😭 noe som jeg hater! Vil si relative store bryster og brunt langt hår:) 2 1 Lenke til kommentar
Gjest 6743e...92b Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 Tennes mest av "vanlige" kropper, det mange ofte kaller "plus size". Så noe mellom slank og chubby. Anonymous poster hash: 6743e...92b Lenke til kommentar
K2D Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 Alt fra turn/ballett-kropp (ikke fashion modell) på ene siden av skalaen; til muskulær kropp (ikke ekstremt lav fettprosent); til “mamma“-kropp (bmi under 35) på den andre siden, er i utgangspunktet fantastisk! Kroppshår er greit så lenge det ikke er uvanlig mye hårvekst (da foretrekker jeg det trimmet/frisert). Sminke, så foretrekker litt ned-tonet. Sol-farge er ok, så lenge det ikke er solarium-brunt. Null sol-farge er også greit. Det viktigste for meg er 2-veis "kjemi"/begjær mellom meg og partner, godt selvbilde og at en alltid prøver å bli en litt bedre versjon av seg selv. 1 Lenke til kommentar
Gjest 1c2f5...af8 Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Fedme og overvekt er en skikkelig turn off for min del. Ellers er det personlighet jeg tiltrekkes mest av. Anonymous poster hash: 1c2f5...af8 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Hmm. Tror det er lettere å liste det man ikke liker, enn det man liker ... Og det er de som opplagt ikke tar vare på egen kropp og helse som i mine øyne er minst attraktive. Eksempel: Voksne fyldige damer med insulinresistens som bøtter nedpå Pepsi eller Cola. Noen er så hekta at de kjører over grensa for å fylle bagasjerommet med denne dritten. Sånt er lite attraktivt. Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 (endret) Personlig tenner jeg mest på ei dame som er lavere enn meg og har ei søt lita rompe. Folk liker forskjellige ting. Endret 24. juni 2023 av shockorshot Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 For meg er ansikt viktigst. Pene øyne og et sjarmerende smil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå