Gjest b1cb5...c41 Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 Jeg har helt siden jeg var liten av og til fått hvite flekker på neglene på fingrene. Nå er det sikkert 10 år siden sist jeg hadde det, men så merket jeg meg en flekk som kom for 5-6 uker siden ( snart utgrodd ) Er det virkelig jernmangel som er årsaken? Eller er det noe annet som gjør at de dukker opp? Orker ikke dra til legen heller for de har ikke egen lab på legekontoret, så da blir jeg bare sendt til sykehuset som ligger langt unna for blodprøve. Jeg har et normalt kosthold Kansje i overkant mye rødt kjøtt pr uke Trener litt men ikke på langt nær nok Burde jeg bare ordne meg jerntabletter å ta det en stund? Eller må jeg virkelig drasse ræva mi mot legen og sykehuset? Andre med samme problemet? Anonymous poster hash: b1cb5...c41 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 10. juli 2023 Del Skrevet 10. juli 2023 Det kan bety det, men ikke nødvendigvis. Jeg har alltid hatt flere hvite flekker på neglene, men har tatt blodprøve flere ganger og det eneste jeg har manglet av og til er litt vitamin D som ikke er uvanlig her i norden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå