Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

adsl på 6311 meter hvilken levrandør?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant denne linken til noe greier.. Men den forteller ikke avstand til sentralen.. Er det noen som kan grave opp en link, eventuelt hvordan registrere seg her???

Det er der du finner denne infoen, og man får ikke passord til denne uten og ha behov for det.

Jeg har login på den :)

Lenke til kommentar
Fant denne linken til noe greier.. Men den forteller ikke avstand til sentralen.. Er det noen som kan grave opp en link, eventuelt hvordan registrere seg her???

Det er der du finner denne infoen, og man får ikke passord til denne uten og ha behov for det.

Jeg har login på den :)

Da spør jeg deg....jobber du får en ISP eller no...??

Lenke til kommentar

det ikke jeg forstår er hvorfor sier noen at det er umurlig med adsl over 5000 meter og andre at det er murlig ut til 8000 meter.

en på bravida hadde montert det for en gårsbruker på ca 7500 meter og fungerte perfekt.

har noen her et råd til meg som vil ha adsl eller lignende tjenester?

Lenke til kommentar

Hei Malkav, vet du hvor sentralen befinner seg i Mandal, jeg bor selv på Storaker, og fikk opp at los kunne levere til meg.

Høres veldig bra ut, men jeg har fått opp fra andre leverandører tidligere at de også kunne levere, men så endte det opp i at de ikke kunne levere likevel.

Lenke til kommentar
det ikke jeg forstår er hvorfor sier noen at det er umurlig med adsl over 5000 meter og andre at det er murlig ut til 8000 meter.

en på bravida hadde montert det for en gårsbruker på ca 7500 meter og fungerte perfekt.

har noen her et råd til meg som vil ha adsl eller lignende tjenester?

Du må velge en ISP med eget utstyr, NGT, Catch eller noen andre.

Disse 5000m er ikke en teknisk grense men den grensen som Telenor Networks setter for leveringer på eget utstyr og som de fleste ISP-ene dermed er bundet av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...