ED209 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) beklager at det mangler store bokstaver, spørsmålstegn, og andre tegn her. i dag var sønnen min på snart 3 år litt uheldig og sølte et glass sukkerfri saft over tastaturet. hadde det vært rent vann hadde jeg sikkert berget det, men så heldig var jeg ikke. det som skjer er at når jeg trykker på venstre shift tast, slår maskinen seg av grunnen til at jeg skriver her er fordi jeg har søkt på hw prisguide etter nytt tastatur, men ble litt usikker da det ikke sto noen steder om det var med norsk tastatur. fant dette som jeg syntes virke greit til mitt bruk, noen anbefalinger... ser at det er et lengere ned som er med norsk tastatur, men det er grått, og det vil ikke jeg ha. takk for all anbefaling som blir gitt. Endret 14. januar 2004 av Rattata[No] Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Logitech Internet Navigator SE lekkert Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Bra tastatur det! Eneste er at den f-tastås kan være litt irriterende. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Bra tastatur, har det selv, veldig behagelig å skrive på, mye bedre enn både de helt flate tastaturene som har kommet og de eldre med høyere taster - men det tåler ikke vann, for det har jeg prøvd... Edit Selges det tastatur uten norsk tegnsett i Norge...? Det må vel være hvis du kjøper fra utenlandsk nettbutikk. Endret 14. januar 2004 av baldviking Lenke til kommentar
Pukerud Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Du har unger som søler ? ville vurdert dette tastaturet : http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=995...lAction=details Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Du har unger som søler ? ville vurdert dette tastaturet : http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=995...lAction=details lol, burde kanskje det, men jeg har prøvd et slik et og det var ikke noe for meg. har akkurat bestilt tastaturet++++++Logitech MX500 Optical Mouse. fra Vaagen Consulting. noen som har erfaring med dem... Pris inkl. mva. NOK 663.82 men da er ikke frakt og ekspidisjonsgebyr lagt til, kommer vel opp i 100 lappen tenker jeg. syns det virker som en grei pris... takk for råd og veileding, uten hw.no hadde jeg sikkert gått til elkjøp eller ekspert og blakket meg Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 jeg har både tastaturet og musa du bestilte og kan ikke tenke meg noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå