Athos2011 Skrevet 22. juni 2023 Del Skrevet 22. juni 2023 Flere ganger under et Teams møte har jeg opplevd å falle ut av samtalen på grunn av at pc-en er treg. Jeg kjørte en sånn Bufferbloat test og jeg ser at det lastes opp ganske mye data. Da kan det vel være et program som ligger i bakgrunnen og tar mye data? Hvordan oppdager jeg et program som tar mye av nettkapasiteten? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. juni 2023 Del Skrevet 22. juni 2023 Bruk Resource Monitor som er innebygd i Windows. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. juni 2023 Del Skrevet 22. juni 2023 4 hours ago, Athos2011 said: Flere ganger under et Teams møte har jeg opplevd å falle ut av samtalen på grunn av at pc-en er treg. Jeg kjørte en sånn Bufferbloat test og jeg ser at det lastes opp ganske mye data. Da kan det vel være et program som ligger i bakgrunnen og tar mye data? Hvordan oppdager jeg et program som tar mye av nettkapasiteten? Det lastes jo nødvendigvis opp mye data når du bruker Teams ... Du kan bruke Task Manager for å se hva de ulike delene av PC'en (CPU, minne, disk, nett) belastes med til enhver tid. Du starter den ved å høyreklikke på Task Bar (=Oppgavelinjen?) og klikke på Task Manager (=Oppgavehåndtering?). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå