RolyHider Skrevet 21. juni 2023 Del Skrevet 21. juni 2023 Jeg har helt likt problem som bruker som postet i tråd: https://www.diskusjon.no/topic/1798106-clutch-setter-seg-fast-halveis-opp?fbclid=IwAR2R1fpcyVxnBoJ6KlbEfX7SiBDl951vxWoWVq6tX9ZJKSDaVjzI-MoAeY4 "Clutchen setter seg fast på vei opp, og jeg må ta foten under for å løfte den helt opp. Noen ganger, spesielt når jeg skal parkere, setter giret seg fast selv om clutchen er helt inne, og det er akuratt som om jeg halv clutcher. Jeg må skru av motoren for å få den ut av gir igjen." Brukeren fikk følgende svar: enkel fix... for stor aksial slakk i "input shaft" du trenger disse to delene: shims: WHT 001 976 lokk: 02M 301 211 B ---- Noen som vet hvilke deler som passer i min Passat B8 1,6 diesel med 6-trinnskasse? Tusen takk Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. juni 2023 Del Skrevet 21. juni 2023 Jeg tror at du skal ha 79 mm shims/lokk. Du kan måle det eksisterende lokket. Lenke til kommentar
RolyHider Skrevet 22. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2023 Tusen takk for svaret, men jeg er såpass lite kompetent når det kommer til dette at jeg tror jeg trenger litt mer detaljert informasjon. 😂 Jeg har 10 tommeltotter og ingen kompetanse om biler. Heldigvis har jeg noen som skrur for meg. 😂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå