OJ Doe Skrevet 22. juni 2023 Del Skrevet 22. juni 2023 plankeby skrev (3 timer siden): Merker meg at Apollo har sendt gjester til uferdige hotell med mye byggestøy før. https://flysmart24.no/2020/03/31/ble-sendt-til-uferdig-hotell-med-stoy-og-brak-hele-ferien/ Litt byggestøy og vedlikehold er beregnelig, men da innenfor en viss grense. Jeg synes at hotellet til enhver tid skal gi et realistisk bilde på varen man kjøper. Det er helt greit at det er behov for å pusse opp, og at man har drift samtidig kan være nødvendig, men det skal være opp til meg som kunde å velge om jeg vil ha varen slik. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 24. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2023 (endret) Syntes Apollo har stygg håndtering av kunder. Familier har brukt flere titusen på en flott opplevelse, som overhode ikke innfrir. Nå tilbyr Apollo 15-25% kompensasjon. Folk får ikke ombooke eller flytte til annet sted. Apollo har sendt ut beskjed at hotellet ikke er ferdig til gjester på vei dit. Endret 24. juni 2023 av plankeby Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Dette er på grensen til svindel. Nei, det er over grensen. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 24. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2023 "Reiseselskapet Apollo vil ikke gi full refusjon til gjester som vil avbestille ferien sin på Ninos Grand Beach Hotel i Hellas." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå