Killer Queen Skrevet 20. juni 2023 Del Skrevet 20. juni 2023 Hei Jeg har forsøkt å bruke disse ved 2 anledninge nå. En måned da jeg kjøpte dem i fjor, da måtte jeg stoppe pga. irritert hud/reaksjon i øre. Jeg la dem på hyllen 1 år og har brukt AirPods (ikke Pro) dette året uten problemer. Testet igjen med AirPods Pro sist uke og endte opp med irritert hud/reaksjon i øre igjen. Jeg ønsker å bruke disse, noen som har tips til behandling underveis? Lenke til kommentar
Tree Skrevet 21. juni 2023 Del Skrevet 21. juni 2023 Svetter du mye når du bruker dem? De eneste gangene jeg får infeksjon/irritasjon i øret er hvis jeg bruker ørepropper under hard trening over flere timer. Husk å tørke ørene etter du dusjer osv. Kanskje de er for små? Lenke til kommentar
bbios Skrevet 21. juni 2023 Del Skrevet 21. juni 2023 Prøv minne skum/memory foam tips. Ellers, kontakt lege el apotek og hør om de har anbefalinger til å smøre øregangen etter bruk av. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Vis det er noen form for kontaktallergi blir du nok ikke kvitt det. Men det er nok mulig å skaffe noe annet materiale på forseglingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå